تخلیه خوابگاه دانشجویی در معرض ریزش

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/معاون امور دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در پی تعمیراتی که در فاز یک خوابگاه فجر ۲ انجام می‌گیرد، این محیط به طور کامل تخلیه شده است.

به گزارش ممتاز(Bananews.ir)،دکتر داور شاهسونی اظهار کرد: در حال حاضر تمام طبقات این خوابگاه تخلیه کامل شده و حتی دانشجویان ساکن در بعضی از قسمت‌هایی که از خطر و معرض تعمیرات فاصله داشتند نیز به مکان دیگری منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: با این حال مقاومت‌هایی از سوی دانشجویان به منظور تخلیه وجود داشت که این مساله به سبب امکانات اینترنتی این بخش از خوابگاه و مجهز بودن آن به سیستم وایرلس بوده است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فردوسی تاکید کرد: در حال حاضر اتاق و اماکن جایگزین به دانشجویان جهت اسکان معرفی شده است؛ باید توجه داشت که در این زمینه ما نمی‌توانیم با دانشجویان برخورد قهری داشته باشیم.

شاهسونی افزود: ما به عنوان مسئولین دانشگاه سعی داریم تا مناسبات بین ما و دانشجویان بر مبنای احترام شکل گیرد؛ هم‌اکنون دانشجویان ساکن در فاز یک خوابگاه فجر ۲ در اتاق‌های دیگر تقسیم شده‌اند؛ در حال حاضر بعضی از اتاق‌های دو نفره خوابگاه، به صورت سه نفره درآمده است چراکه امنیت دانشجویان برای ما یک اصل است.

وی در پاسخ به این سوال که «عملیات مرمت تا چه زمانی طول خواهد کشید» گفت: تا زمانی که از امنیت دانشجویان در فضای خوابگاه مطمئن نباشیم عملیات مرمت ادامه خواهد داشت؛ این ترمیم باید کامل و اساسی باشد چراکه دانشجو امانت است و ما در قبال ایشان مسئولیت داریم.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: برای ترمیم این ساختمان معادلات و محاسبات بسیاری صورت گرفته و دانشگاه بیش از هر کسی به سلامت دانشجویان می‌اندیشد.

چندی پیش فاز یک خوابگاه فجر ۲ دانشگاه فردوسی بر اثر شکست لوله دچار نشست شده بود که پس از آغاز عملیات ترمیم آن، تعدادی از دانشجویان این خوابگاه نسبت به نحوه عملیات مرمت آن اعتراضاتی داشتند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.