تدابیر ترافیکی پلیس در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران

تدابیر ترافیکی پلیس در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران

عصرخودرو : رئیس پلیس راه غرب استان تهران از اتخاذ تدابیر ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در پایان تعطیلات چند روز گذشته خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ میرزائی “رئیس پلیس راه غرب استان تهران”در تشریح این خبر گفت:به منظور افزایش ایمنی،ایجاد کشش و روانی تسهیل در امر عبور و مرور در روزهای پایانی تعطیلات چند روز گذشته،تدابیر،طرحهای ترافیکی و انتظامی ویژه در محور های پر تردد این استان بخصوص اتوبانهای تهران-قم وتهران- ساوه به مرحله اجرا در آمده است.
 سرهنگ میرزائی با اشاره با تعطیلات چند روز گذشته وایام شهریور ماه،خاطرنشان کرد: به منظور کاهش بار ترافیکی سفرهای برگشت در اتوبانهای تهران-قم وتهران- ساوه،کلیه کارکنان پلیس راه این استان در آماده باش کامل به سربرده وتدابیر ویژه ای برای کنترل ترافیک وروانسازی بار ترافیکی این محورها در نظرگرفته شده است.
 رئیس پلیس راه غرب استان تهران با تاکید بر اینکه در بین عوامل موثر در سوانح وحوادث رانندگی،خواب آلودگی بیشترین حادثه را می آفریند،گفت: با توجه با اینکه در روزهای پایانی تعطیلات هستیم پلیس به شهروندان ورانندگان عزیز توصیه می کند با آرامش وحوصله بیشتر رانندگی کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی و توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی به محض احساس خستگی وخواب آلودگی،خودرو را در پارکینگ مناسب متوقف وپس از استراحت کامل به سفر خود ادامه دهند.
 گفتنی است اتوبانهای تهران- قم وتهران – ساوه با توجه به نزدیکی به پایتخت وسفرهای زیارتی وتفریحی شهروندان به شهرمقدس قم از جمله محورهای پرتردد ومهم این استان به شمار می رود.

شنبه ۱۱ شهریور   ۱۶:۴۶


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.