تدابیر ویژه پلیس اصفهان برای تامین امنیت گردشگران خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عبد الرضا آقاخانی اظهار داشت: استان اصفهان به رغم دارا بودن ویژگیهای اقتصادی، علمی ، فرهنگی، ورزشی و همچنین پیشتاز بودن در صحنه های مختلف و حساس انقلاب، قلب گردشگری کشور محسوب می شود و یکی از استانهایی است که همه ساله پذیرای بیشترین تعداد گردشگران خارجی است.

وی افزود: همین امر وظیفه خطیر پلیس استان را بیشتر می کند و البته زمینه ای را نیز فراهم می کند تا چهره یک پلیس انقلابی، متدین و مقتدر را به رخ جهانیان بکشد .

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت مهمترین و کلیدی ترین رکن برای جذب گردشگران خارجی است گفت: در دنیای امروز که سفر گردشگران به کشورهای مختلف با مخاطرات بی شماری همراه شده ایران با دارا بودن بهترین و مطلوب ترین امنیت و آرامش در شهرها و روستاها می تواند اولین و بهترین گزینه برای هر گردشگری باشد.

سردار آقاخانی در ادامه از تمهیدات ویژه این فرماندهی برای تامین امنیت گردشگران خارجی خبر داد و گفت: هر گردشگر خارجی که وارد استان می شود تحت حمایت پلیس قرار دارد و از ابتدای ورود تا پایان روز سفر خود می تواند از خدمات پلیس بهره مند شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پلیس اصفهان با راه اندازی اولین پلیس گردشگری در کشور طی دو سال گذشته خدمات و راهنمایی های خوبی را به گردشگران خارجی ارائه داده که انشاء اله با مسلط شدن نیروهای انتظامی شاغل در شهرهای توریستی استان اصفهان به زبان انگلیسی در رسیدگی به مشکلات آنان سرعت بیشتری داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی اصفهان تامین امنیت گردشگران خارجی را جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: با آمادگی کامل و بکارگیری تمام امکانات برای ایجاد بهترین فضای امن و آرام درشبانه روز تلاش می کنیم تا استان اصفهان میزبان خوبی برای گردشگران باشد و خاطره خوب و خوش از سفر به استان را در ذهن آنان ماندگار سازد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.