تداوم اختلاف بر سر تعیین نرخ شیر خام

اعضای کارگروه تنظیم بازار در آخرین جلسه خود درباره تعیین نرخ جدید شیر خام به اجماع نرسیدند و مقرر شد تصمیم‌گیری نهایی درباره این موضوع به نشست بعدی موکول شود.

این در حالی است که دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فراورده‌های لبنی ایران از موافقت ستاد یادشده با افزایش قیمت شیر خام خبر داده بود. به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستور مشخص این جلسه تأمین نهاده‌های تولید مواد پروتئینی بود و کمیته‌های کاری که یک هفته پیش در این‌باره تشکیل شده بودند به ارائه گزارش پرداختند.
 
حسن رادمرد افزود: با توجه به‌نظرات مختلف ارائه شده درباره قیمت شیر خام توسط نمایندگان دستگاه‌ها و بخش خصوصی مقرر شد تا تصمیم نهایی درباره نرخ مورد توافق به جلسه هفته آینده موکول شود که به‌طور حتم قیمت متعارفی اعلام خواهد شد.
 
این در‌حالی است که دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان فراورده‌های لبنی ایران با بیان جزئیات جلسه روز سه‌شنبه ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید هر کیلوگرم شیر خام را با افزایش ۵۰تومانی، ۸۰۰تومان اعلام کرد.به گزارش مهر، رضا باکری اظهار داشت: در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی ۳٫۲درصد ۷۷۰تومان و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی ۳٫۲ درصد ۸۶۰تومان تعیین شد. ‎
 
وی درعین حال تصریح کرد: البته قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یک میلیون و چربی ۳٫۲ درصد با احتساب ۳۰تومان کرایه حمل از در دامداری تا در کارخانه‌های تولید فراورده لبنی در حدود ۸۰۰تومان و قیمت هرکیلوگرم شیرخام با بار میکروبی یکصدهزار و چربی ۳٫۲ درصد با احتساب ۳۰تومان کرایه حمل از در دامداری تا در کارخانه‌های تولید فراورده لبنی در حدود ۸۹۰تومان درنظر گرفته شده است‎.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.