تداوم درگیریها در منطقه سیف‌الدوله حلب/ جلوگیری از ورود تروریستها به تلکلخ

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الدنیا سوریه اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه از ورود گروهی از تروریستها به خاک این کشور که در نظر داشتد از لبنان وارد منطقه تلکلخ شوند جلوگیری کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

این شبکه خبری همچنین با اشاره به تداوم درگیری در منطقه سیف الدوله حلب از پاکسازی کامل منطقه “مشفی میسلون” از لوث تروریستها طی ساعات اخیر خبر داد.

همچنین ارتش سوریه در منطقه الحراک در ریف دمشق با برخی از تروریستها درگیر شد و تعدادی از آنها را هلاکت رساند. در پی این درگیری برخی از تروریستها مجبور به تسلیم خود و بر زمین نهادن سلاح هایشان شدند.

از طرفی شبکه العالم نیز اعلام کرد: تلاش تروریستها برای سیطره بر فوردگاه حلب ناکام ماند و آنها پس از درگیری با ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی شدند.

همچنین خانواده “حسان آل مقداد” در گفتگو با شبکه المنار اعلام کردند: تا زمانی که فرزندانشان از دست نیروهای مخالف در سوریه آزاد نشود، گروگان تبعه ترکیه را آزاد نخواهند کرد.

در تحولی دیگر، نیروهای ارتش سوریه در حمص آمادگی خود را برای دفاع از سوریه در برابر حملات مخالفان مسلح اعلام کردند.

از سوی دیگر به گزارش شبکه الدنیا جمعی از سران حزب بعث امروز با حضور در بیمارستانها به عیادت از مجروحان ناآرامیهای اخیر در مناطق مختلف سوریه پرداختند.

همچنین منابع دولتی در سوریه اعلام کردند که این کشور تا ۱۰ ماه آتی از نظر دارویی تامین است و نیازی به کمکهای خارجی ندارد.

در تحولی دیگر، “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه نیز صبح امروز نماز عید فطر را در مسجد الحمد دمشق به جاآورد. “شیخ غنطوس” خطیب نماز عید فطر در مسجد الحمد دمشق نیز در سخنرانی خود تاکید کرد: توطئه آمریکایی صهیونیستی بر عقیده و خواست ملت سوریه پیروز نخواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.