تداوم ظهور آتش افروزان دیوانه در آمریکا +عکس

یک کلیسا و ۱۸ خانه‌ خالی توسط این فرد به آتش کشیده شده بود و حتی آتش‌ سوزی صورت گرفته در انبار کاه و جو باعث انفجار مهیبی در منطقه شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، ظاهرا آتش افروزی یکی از روش های کسب شهرت در آمریکا محسوب می شود و همین چند ماه پیش بود که فردی با ایجاد آتش سوزی های سریالی در منطقه هالیوود تلاش داشت خود را در رسانه های این کشور مطرح سازد و حتی جایزه ۳۵۰۰۰ هزار دلاری برای اعلام مشخصات او تعیین شده بود.

طی هفته های اخیر نیز رخ دادن چندین آتش سوزی در جنوب آمریکا، نشان از ظهور یک آتش افروز سریالی دیگر در این منطقه می داد چراکه یک کلیسا و ۱۸ خانه‌ خالی توسط این فرد به آتش کشیده شده بود و حتی آتش‌ سوزی صورت گرفته در انبار کاه و جو باعث انفجار مهیبی در منطقه شد و نام این فرد را در رسانه های آمریکا به شدت به زبان ها انداخت.

مأموران پلیس عنوان تحقیقات خود را درباره آتش‌سوزی ‌هایی که اتفاق می‌ افتاد پیگیری می کردند اما موفق نمی ‌شدند سرنخی از این فرد پیدا کنند تا این که مأموران پلیس ماه گذشته ماشین پیرزنی ۷۷ ساله به نام کارول فیلد را حین رانندگی در نزدیکی یک آتش‌سوزی دیدند و به این زن ظنین شدند.

پلیس کارول را دستگیر کرد و او ابتدا ادعای بی‌ گناهی داشت تا این که به آتش ‌افروزی‌ های خود اعتراف کرد. وکیل کارول ادعا کرده که او از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد و بسیار مضطرب و افسرده است و زمانی که احساس کرد کسی به او توجهی نمی ‌کند دست به آتش‌افروزی زده است.

مخرب‌ترین حمله آتش افروزی این زن در کلیسای ۱۷۷ ساله شهر مین رخ داده که ویرانی زیادی به بار آورد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.