تداوم نوسان در بازار خودرو

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

در هفته ای که گذشت بازار خودرو با وجود آرامش در بخش ارز، شاهد رشد قیمت خودروهای وارداتی تا ۱۰ میلیون تومان بود.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در بازار خودروهای وارداتی، در بین محصولات هیوندا، IX55 با رشد قابل توجه، ۱۷۰ میلیون تومان، هیوندا IX35 هم با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان، سوناتا ۱۲۵ میلیون تومان، آزرا ۱۵۵ میلیون تومان،هیوندا I30 با قیمت ۹۰ میلیون تومان و سانتافه، ۱۳۰میلیون تومان به فروش رسید.

بنابراین گزارش تفسیری، از میان محصولات کیا که در هفته پیش افزایش قیمت شدیدی داشتند، خودروی اسپورتیج با بهای ۱۲۵ میلیون تومان، سراتو  ۸۵ میلیون تومان و اپتیما ۱۱۵ میلیون تومان در بازار فروخته شدند.

در این میان، تویوتا کرولا با قیمت ۹۰ میلیون تومان و تویوتا اوریون با بهای ۱۳۰ میلیون تومان معامله شدند.

این گزارش تفسیری حاکیست، در بازار خودروهای داخلی، خودروی مگان و ماکسیما و پژو۲۰۶ صندوقدار V20 در هفته پیش با رشد قیمت به فروش رسیدند.

شایان ذکر است، خودروی مگان با بهای ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، ماکسیما ۹۲ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار  V20،با قیمت ۲۹ میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

گفتنی است، پژو ۲۰۶ تیپ۲ ،۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ ،۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 و V9 به ترتیب با بهای ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۱ میلیون تومان ،پژو ۲۰۷ ، ۴۴ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۲۱ میلیون و ۵۰۰ تومان، پژو پارس اتومات ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و مدل سال آن ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

در میان خودروهای داخلی ،سمند SE ،۱۹ میلیون تومان، سوزوکی گرند ویتارا در مدل فول و کلاس ۸ با بهای ۹۲ میلیون تومان و در مدل کلاس ۵ و اتومات با نرخ ۸۹ میلیون تومان در بازار فروخته شدند./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.