تدوین بیانیه ۱۷۵ نماینده در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور

نماینده مردم مبارکه با بیان اینکه بیانیه ۱۷۵ نماینده در اعتراض به اظهارات رئیس‌جمهور در جلسه امروز (چهارشنبه ۱۹ مهرماه) تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد، گفت: نمایندگان در این بیانیه از رئیس‌جمهور تقاضا کردند فضای آرامش و تعامل را در کشور تقویت کند.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیانیه ۱۷۵ نماینده در اعتراض به اظهارات رئیس‌جمهور امروز (چهارشنبه ۱۹ مهرماه) تحویل هیئت رئیسه شد، گفت: در این بیانیه با اشاره به نشست خبری اخیر رئیس‌جمهور در روز ۱۱ مهر ماه از وی خواسته شد در یک فضای تعامل و همدلی به بررسی مشکلات کشور و حل آنها بپردازد.
 
وی در ادامه به محور دوم این بیانیه اشاره کرد و افزود: موضوع دوم بیانیه در رابطه با شیطنت‌هایی است که جهان غرب و به ویژه امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی صورت داده‌اند که در آن عنوان شده قطعا آمریکا به اهداف پلیدی که دارد دست نخواهد یافت و ملت ایران مانند همیشه از این فشارها و دسیسه‌ها سربلند بیرون خواهند آمد.
 
نماینده مردم مبارکه در ادامه تصریح کرد: سومین و اصلی‌ترین محور بیانیه تاکید بر تبعیت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است تا انشاءالله همه مسئولین نظم بتوانند با تاسی از فرامین و منویات ایشان با وحدت و همدلی در حل معضلات کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.