تدوین منشور اصلا‌ح‌طلبان بر عهده شورای هماهنگی حزب است نه اشخاص

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: ارائه طرح‌‌های مختلف جهت انسجام و وحدت بیشتر میان اصلاح‌طلبان از سوی اشخاص مختلف را نمی‌توان بسیار مورد بحث و بررسی قرار داد چرا که تصمیمات کلی راجع به اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی گرفته می‌شود.

“میرزا‌بابا مطهری‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ ارائه پیشنهادی از سوی “منتجب‌نیا” مبنی بر تدوین منشور اصلاح‌طلبان از سوی بزرگان این حزب به منظور انسجام بیشتر اظهار داشت: ارائه چنین پیشنهادی جهت انسجام و وحدت بیشتر میان اصلاح‌طلبان از سوی اشخاص مختلف را نمی‌توان بسیار مورد بحث و بررسی قرار داد چرا که تصمیمات کلی در شورای هماهنگی گرفته می‌شود.

این فعال سیاسی بیان داشت: از اشخاص مختلف همچون منتجب‌نیا خواستارم که طرح‌های خود را ابتدا به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارائه دهند تا جهت اجرا از سوی این شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه تا چنین طرح‌هایی به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارسال نشود، طرح را درست نمی‌دانیم، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در مشی خود دارای سازوکار‌هایی‌ می باشند لذا همه باید براساس آن تصمیم بگیرند و در این صورت از ارائه و تصوب چنین طرح‌هایی حمایت می‌کنیم.

وی دربارهٔ کنگره سالانه حزب مردم‌سالاری در بهمن ماه سال جاری گفت: در جلسه ماهانه قبل شورای مرکزی حزب، کمیته‌های مختلف کنگره تشکیل و در نهایت بنده به عنوان دبیر اجرایی این کنگره تعیین شدم.

مطهری‌نژاد اضافه کرد: ریاست کمیته سیاسی که کار نظارت بر محتوای کنگره را دارد برعهده دبیرکل حزب”مصطفی کواکبیان” است و همچنین کمیته پشتیبانی به ریاست شکوهی مسئول چاپ کتابی از حزب مردم‌سالاری از ابتدای تأسیس آن تاکنون است.

گفتنی است: یک فعال اصلاح‌طلب در گفتگویی با بیان اینکه جریان اصلاحات تلاش می‌کند روحانی در اهداف خود شکست نخورد زیرا شکست روحانی شکست اصلاح‌طلبان است، اظهار داشت: منطقی‌ترین روش برای تقویت انسجام اصلاح‌طلبان شکل‌گیری کنگره اصلاح‌طلبان است.

لازم به ذکر است: “رسول منتجب‌نیا” فعال سیاسی ضرورت ساماندهی احزاب اصلاح‌طلب را در تدوین منشوری منسجم با همفکری بزرگان این جریان سیاسی همچون “خاتمی”، آیت‌لله هاشمی” و… دانست.

همچنین منتجب‌نیا به تجمیع مجموعه‌ای ۳ تا ۵ نفره از بزرگان جهت هدایت، تقویت خط‌مشی و انسجام جبهه اصلاحات و احزاب و گروه‌های آن اشاره کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.