تذکر رسمی کمیته انضباطی به محسن قهرمانی

۲۳م اسفند ،

اسماعیل حسن‌زاده دربارهٔ برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محسن قهرمانی که رفتار تندی در قضاوت مسابقه پرسپولیس و راه‌آهن داشت، اظهار کرد: اگرچه کمیته انضباطی صلاحیت رسیدگی به رفتار اهانت‌آمیز تمام عوامل فوتبال را دارد و از طرفی قهرمانی هم در برخی از صحنه‌های آن مسابقه از جمله برخورد با بازیکن تیم راه‌آهن (بهشاد یاورزاده) رفتار اهانت‌آمیزی داشت اما چون این موضوع از سوی قهرمانی سابقه نداشته است، کمیته انضباطی فعلا به او تذکر می‌دهد.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: به قهرمانی تذکر می‌دهیم که به اعصابش مسلط باشد و سعی کند به عنوان داور و قاضی نظم و انضباط یک مسابقه، الگویی برای بازیکنان باشد. بی‌شک اگر چنین رفتاری از او تکرار شود، دیگر به تذکر بسنده نخواهیم کرد. از قهرمانی که داور خوبی است انتظار داریم با حوصله‌تر در میادین ظاهر شده و در رفتار با بازیکنان هم به مانند قضاوت‌هایش خوب باشد. امیدواریم قهرمانی قضاوت‌های بی‌حاشیه‌ای را در میادین داخلی و خارجی داشته باشد.

رییس کمیته انضباطی در اتمام حجت با قهرمانی تصریح کرد: تاکید می‌کنم که امیدواریم چنین رفتارهایی دیگر از سوی قهرمانی تکرار نشود اما در غیر این صورت، چه کسی از او شکایت بکند و چه نکند، کمیته انضباطی حق ورود به مساله و برخورد با او را دارد.

وی در واکنش به اینکه آیا برای اولین بار است که داوری از کمیته انضباطی تذکر می‌گیرد، به ایسنا گفت: زمانی که رییس کمیته انضباطی استان گیلان بودم در دو مورد با دو داور برخورد کردیم که یکی بخاطر اهانت داور و دیگری بخاطر هول دادن یکی از بازیکنان بود که آن زمان اعمال تنبیه شد. از زمانی که عهده‌دار کمیته انضباطی فدراسیون شدم هم سال قبل به یکی از داوران تذکر دادیم. ما به هیچ وجه صلاحیت اظهارنظر دربارهٔ مسایل فنی داوری را نداشته و همواره خودمان را از این کار برحذر داریم اما همه باید بپذیرند که طبق قانون در صورت تخلف انضباطی کلیه عوامل فعال در فوتبال حتی ناظران فدراسیون، کمیته انضباطی می‌تواند با او برخورد کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.