تذکر به یک خودروساز برای اصلاح قیمت فروش محصولات

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

تذکر به یک خودروساز برای اصلاح قیمت فروش محصولات

عصر خودرو : سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تذکر به یک شرکت خودروساز به سبب مغایرت مقطعی قیمت‌های فروش این شرکت نسبت به قیمت‌های مصوب خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا غلامرضا کاوه – مدیر روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان -اظهار نمود: قیمت خودروها در جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در تاریخ دوازدهم مهر تصویب و ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه به دنبال آن در سیزدهم مهرماه شرکت مدیران خودرو قیمت‌های تازه را اعمال نمود که در مواردی بیش از مقدار مجاز تعیین شده بود، خاطرنشان نمود: به دنبال انتشار یافتن گزارش تفسیریاتی در این باره موضوع به معاونت تخصصی مربوطه در سازمان حمایت ارجاع شده و با تذکر صورت گرفته این شرکت قیمت‌های فروش را متناسب با قیمت‌های مصوب اصلاح نمود.
مدیر روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اخطار داد: با همه واردکنندگان و تولیدکنندگانی که قیمت فروش آن‌ها بیش از نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه ۱۲۴ باشد به شدت برخورد خواهد شد.
کاوه تصریح نمود: مصرف‌کنندگان هنگام خرید خودرو توجه نمایند که قیمت‌های اعلام شده بر روی سامانه ۱۲۴ قیمت مصرف‌کننده بوده و هیچ شرکتی حق ندارد تحت هر عنوانی از جمله مالیات بر ارزش افزوده مبلغی را بیش از نرخ‌های یاد شده از خریداران خودرو دریافت کند.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۱:۳۱

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.