ترابیان:مدیرعامل سپاهان کناره‌گیری نمی‌کند

۳۰م دیماه ،

هنوز ساعاتی از برد شیرین سپاهان برابر سایپا نگذشته بود که یکی از رسانه‌ها مدعی شد، علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان از سمت خود استعفا داده است.

اختلاف نظر با مهدی تاج سرپرست فعلی سازمان لیگ دلیل اصلی استعفا عنوان شده است، این خبر پس از انتشار یافتن جو روانی زیادی را به راه انداخت و بازار گمانه‌زنی‌های ورزشی یک بار دیگر داغ شد، اما این شایعه زیاد قوت پیدا نکرده و پایگاه خبری باشگاه سپاهان این خبر را به طور رسمی تکذیب کرد.

محمد ترابیان، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان نیز استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرده و تأکید داشت که فردا به طور حتم رحیمی در جلسه هیئت‌مدیره حضور پیدا می‌کند و بحثی مبنی بر کنار رفتن وی وجود ندارد.

با وجودی که مشخص شده استعفای رحیمی شایعه‌ای بیش نبوده است، اما واکنش‌های متفاوتی که نسبت به آن صورت گرفت، نشان داد که مطرح شدن این بحث به هیچ عنوان در شرایط فعلی به صلاح نبوده است.

تیم فوتبال سپاهان پس از دو شکست متوالی در دور برگشت که منجر به از دست دادن صدرنشینی و سقوط چند پله‌ای شد، پس از دو برد برابر تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا یک بار دیگر به کورس قهرمانی بازگشته و مطرح شدن چنین بحث‌هایی به هیچ عنوان درست نیست.

از رحیمی به عنوان یک مدیر باتجربه انتظار می‌رود با مختومه کردن این بحث در شرایط فعلی، مانع از ورود حاشیه به اردوگاه طلایی‌‌پوشان شود و باز کردن بحث اختلافاتش با مهدی تاج را به زمان دیگری واگذار کند که تکلیف قهرمان لیگ دوازدهم مشخص شده باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.