ترابیان: دیدار سختی مقابل پاناما داریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

   عباس ترابیان در گفتگو با امیرحسین پورمحمد، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به عقیده من در دیدار مقابل مراکش بخت و شرایط ما را یاری نکرد تا بازیکنان بتوانند آن ایده‌هایی که داشتند را بصورت کامل در زمین پیاده نمایند.

به گزارش تفسیری مهر، وی افزود: وقتی که آمار فیفا را دیدم اعتقاد پیدا کردم که این باور درست است، چرا که آمار می‌گوید در این بازی ایران ۵۱ ضربه سمت دروازه مراکش زده و این درحالی است که حریف تنها ۱۳ ضربه به دروازه ما داشته است.

سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: ما ضربات زیادی به سمت دروازه مراکش زدیم اما این تیم با دفاعی صد درصد و بهره گیری از فیزیک خوب بازیکنان خود روزنه‌های منتهی به دروازه‌اش را بسته بود و هر توپی هم که از این روزنه‌ها رد می‌شد به دروازه بان این تیم می‌رسید که روز دوشنبه بهترین بازیکن میدان بود.

“ما هر ضربه‌ای زدیم به تیر دروازه خورد یا دفاع و دروازه بان حریف”. ترابیان با بیان این جمله تصریح کرد: این شرایط وقتی طولانی شد و ادامه پیدا کرد، سبب شد بازیکنان ایران استرس پیدا نمایند و تیم مراکش از این موضوع نهایت بهره را برد. خوشبختانه ما با وجود دفاع مراکش در نیمه اول به یک گل رسیدیم اما در اثر یک غفلت و در شرایطی که همه برای حمله جلو رفته بودند، گل تساوی را دریافت کردیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم نیز با میل تهاجمی وارد زمین شد اما با توجه به صحبت‌هایی که مربیان با بازیکنان داشتند، صبر و شکیبایی آنها بیشتر شد و به گل دوم و برتری رسیدیم.

“با وجود این پیروزی نزدیک اما تیم ملی فوتسال همچنان در مسیری که برای خود تعیین کرده بود، در حرکت است”. ترابیان در واکنش به این موضوع گفت: هنوز چیزی معلوم نیست و همه چیز بستگی به بازی روز پنجشنبه ما دارد. ما روز پنجشنبه با تیمی روبه‌رو خواهیم شد که از نظر فیزیکی قوی است. این تیم فوتسال مدرن دنیا را بازی نمی‌کند اما با تکیه بر قدرت بدنی تاکتیک‌های مورد نظر خود را در زمین پیاده می‌کند.

وی افزود: تیمی که بازی ۳ بر یک باخته به مراکش را با برتری ۸ بر ۳ پشت سر می‌گذارد و سه گل به تیم مقتدر اسپانیا می‌زند، حریفی دست و پا بسته نیست و بازی ساده‌ای مقابل این تیم نخواهیم داشت. باید در این بازی بازیکنان با بهره گیری از تاکتیک‌های مختلف به نتیجه لازم دست یابند.

ترابیان با اشاره به ملاقاتش با نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: در این نشست راجع به مسائل مختلف و همکاری‌های دوجانبه گفتگو کردیم. من در ملاقات با نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اشاره کردم به همکاری‌هایی که با فدراسیون فوتبال روسیه داریم و اینکه در دو رده سنی بزرگسالان و زیر ۲۱ سال با روس‌ها دیدارهایی تدارکاتی برگزار می‌کنیم. ایتالیایی‌ها از این موضوع استقبال کرده و عنوان کردند در مکاتبات آینده در این زمینه با ما گفتگوهای لازم را خواهند داشت.

وی در خاتمه تصریح کرد: بعد از بازی مقابل مراکش رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به کنار رختکن ما آمد و ضمن اهدای نشان فدراسیون فوتبال این کشور ابراز علاقه کرد در آینده دیدارهایی با تیم ملی فوتسال ایران داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.