ترابیان قانون را فراموش کرده است/رقم‌های فوتسال را تکان دادم

آقای گل فوتسال جهان گفت: با اینکه قراردادهای فوتسال را تکان داده‌ام اما ترابیان برخی قوانین را فراموش کرده است.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در ابتدای فصل امسال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نخستین فردی برای بازی کردن درلیگ بامن تماس گرفت، برادرم امیر شمسایی سرمربی تیم ثبای قم بود.

وی با عنوان کردن بودجه محدود تیم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به من پیشنهاد داد که آن را رد کردم.

* برای وضعیت فوتسال ناراحتم

وی افزود: پس از برادرم، رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی و رضا عقابی سرمربی تیم شهدای ساوه پیشنهاد بازی در این تیم را تقریبا با همان مبلغ دارند که این پیشنهاد را رد کردم. در واقع به گرفتاری فوتسال با این وضعیت تأسف می خورم.

شمسایی خاطر نشان کرد: مرتضایی مدیر عامل تیم فرش آرا مشهد درماه رمضان صحبت هایی برای بازی در این تیم کرد ودر نظر داشت قرارداد صدمیلیون تومان را داشته باشم که سی درصد آن را نیز در ابتدا پرداخت کند وبا رد این پیشنهاد هم قید بازی کردن درلیگ امسال را زدم.

*کار دبیری قانونی بود

وی افزود: افشین دبیری دوست قدیمی ام ومدیر عامل تیم دبیری تبریز با گذشت چند هفته از آغاز لیگ برتر پیشنهاد بازی در این تیم را به من داد واعلام کرد با کسب مجوز سهمیه اضافه لیگ برتر را از فدراسیون خواهد گرفت. براساس قانون زمانی که یک بازیکن برتری در ۶هفته اول فصل تیمی نداشته باشد، بازیکن آزاد محسوب می شود.

*ترابیان دچار فراموشی شده است

وی گفت: به نظر می رسد ترابیان قانون را فراموش کردن و اجازه بازی کردن من را در تیم دبیری صادر نکرد. در صورتیکه احمد اسماعیل پور با همین قانون از تیم شهید منصوری راهی فولاد ماهان اصفهان شد و رضا ناصری هم بر اساس همین قانون به تیم شهرداری ساوه پیوست.

*مجبور شدم بدون تیم بمانم

شمسایی تصریح کرد: با این وضعیت فوتسال مجبور شدم تا نیم فصل بدون تیم باشم تا اینکه به تازگی تیم میثاق تهران پیشنهاد بازی درلیگ را داده و سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری را نیز داده است.

*به خوراکچی قول داده ام

وی افزود: به محمود خوراکچی مربی جدید تیم میثاق تهران ومربی سابقم قول داده ام که وی در هر تیمی باشد من هم در آن تیم بازی کنم وپول وجایگاه برایم مهم نیست. خوشبختانه داشتن سهمیه لیگ برتری تیم میثاق از هم اکنون هم می توانم برای این تیم بازی کردن ونیازی نیست تا نیم فصل صبر کنم.

* پیگیر لیگ نیستم

وی گفت: از ابتدای فصل که بازی نکردم از طریق دوستانم ورسانه ها نتایج تیم ها را دیدم واز نزدیک هیچ از بازی های را تماشا نکردم.

اما متأسفانه در ورزش اتفاقی رخ می دهد که چندان جالب نیست، در این مدت برخی ها با اظهار نظرهای خود می گفتند که شمسایی باید به مربیگری روی آورد در حالیکه برای بازیکنی در سطح من هزینه هایی شده که متأسفانه مورد توجه قرار نمی گیرد.

*ناظر افتخاراتم هستم

شمسایی تصریح کرد: از اواخر سال ۱۹۹۹ به تیم ملی فوتسال دعوت شدم وتا سال ۲۰۱۲ عضو آن بودم ودر این مدت سیزده سال توانسته ام افتخارات زیادی از جمله آقای گلی جهان و سه آقای گلی آسیا را کسب کنم که هرروز نظاره گرآن هستم.

*برخی ها مسائل شخصی را دخالت می دهند

وی افزود: برخی مسائل شخصی را دخالت داده ودر هرکاری نمی توانند بالاتر از خود را ببینند این اتفاقات برای فوتسال زیبا نیست. رقم های پیشنهادی لیگ برای ۶سال پیش است واین افراد قصد دارند پرورش فقر را در فوتسال رواج دهند.

*به قوانین پایبندم

شمسایی یاآور شد: در بهترین لیگ دنیا (ایتالیا) بازی کردم وبه ایران بازگشتم وتوانستم رقم قراردادهای لیگ را تکان دهم پایبند اصول وقوانین هستم وهم اکنون هم در ایده آل ترین شرایط بدنی به سر می برم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.