ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است

به گزارش ایرنا، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راههای کشور، مجموع کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۶۹۶ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته چهار میلیون و ۲۹۰ هزار وسیله بوده است که نسبت به روز گذشته کاهش شش درصدی را نشان می دهد.

براساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سهم وسایل نقلیه سنگین از مجموع کل تردد ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ درصد بوده است.

همچنین ساعت اوج تردد طی مدت زمان یاد شده، بین ساعت ۱۹ الی ۲۰ به میزان ۲۶۹ هزار وسیله بوده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسبتری را برای سفر خود انتخاب کنند.

براساس این گزارش، ساعت کمترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته در طول روز بین ساعت شش الی هفت به میزان ۱۱۸ هزار وسیله بوده و همچنین آزادراه تهران – کرج (رفت و برگشت)، آزادراه کرج – قزوین (رفت و برگشت)، بزرگراه مرودشت – شیراز (رفت و برگشت)، محور بابل – آمل (رفت و برگشت) و محور بابل – قائمشهر (رفت و برگشت) از جمله پنج محور پرتردد طی این مدت بوده است.

مرکز مدیریت راههای کشور همچنین به محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاهی جاده ای در سطح کشور اشاره و اعلام کرد: بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به علت اجرای انفجاری در کیلومتر ۲۵ امروز بین ساعت ۱۳ الی ۱۴ و ۳۰ دقیقه مسدود است.

همچنین محور قلعه ممکا – بلداجی در استان چهارمحال و بختیاری به علت اجرای عملیات احداث راه جدید و اصلاح واریانت در محدوده کیلومتر هشت از امروز به مدت ۱۵ روز مسدود است که مسیر جایگزین گهرو – زوردگان – بلداجی و بالعکس اعلام شده است.

اقتصام ** ۱۵۷۴**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۴۹۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.