ترافیک در جاده ها نیمه سنگین است /شنبه جاده چالوس یکطرفه می شود /تردد کامیون در همه جاده های منتهی به شمال ممنوع است

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ صمد اسفندیاری اظهار داشت: با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی ۵ روزه تهران به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیتها و محدودیتهای ترافیکی جاده‌های کشور از روز گذشته تا پایان اجلاس به اجرا در می آید.
به گفته وی، تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه ۱۱ شهریور ماه از میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است. ضمن اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
معاون عملیات پلیس راه تاکید کرد: تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است وکامیونها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه از جاده هراز ممنوع است.
اسفندیاری با اشاره به محدودیتهای جاده فیروزکوه گفت: تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ شهریورماه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۶ روز شنبه ۱۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۱۲ شهریور از تهران به قائم شهر و مسیر مخالف ممنوع است.
وی در پایان تاکید کرد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از محور رشت – قزوین و مسیر برگشت ممنوع است.

 ۴۵۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.