ترافیک سنگین در ورودی ها و خروجی های تهران

بخش دوم سفرهای تابستانی از غروب پنج شنبه شروع شده است. تعطیلات دو روره عید فطر که عملا با آخر هفته عجین شده، با استقبال مردم مواجه شده است و همه را به سفر ترغیب کرده. این استقبال ترافیک سنگین در ورودی ها و خروجی های تهران را سب شده است.

در محدودیت های ترافیکی برای ۲۶ تا ۳۰ مرداد ۹۱، گفته شده از ظهر جمعه جاده چالوس از سمت کرج یک طرفه است. اما اکنون ترافیک سنگین موجب سکون مسافران در این جاده و حتی در مواردی خاموش کردن خودرو ها شده است.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده است ترافیک در آزادراه تهران-کرج کیلومتر۲۵ نیمه سنگین است. همچنین ترافیک آزادراه تهران – کرج در محدوده پل کلاک هم نیمه سنگین است. البته ترافیک مسیر تهران -آمل در جاده هراز محدوده امامزاده هاشم، و کرج – چالوس، قطعه مرزن آباد-چالوس روان گزارش شده است.

از سوی دیگر ورودی های اصلی تهران هم قفل شده است. مسیر سلفچگان – قم که عملا اصلی ترین جاده ورودی از جنوب به پایتخت است، با ترافیک سنگین روبرو است.

اما محدودیت های ترافیکی در مسیر های منتهی به گیلان و مازندران به این شرح اعلام شده است؛

 

مسیر کرج – چالوس :
تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه به تاریخهای ۲۷ و۳۰/۵/۹۱ ازکرج بسمت مرزن آباد ممنوع بوده وتردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۶ تا ۲۴ از۱۵کیلومتری بالای مرزن آباد(دزدبن)به سمت کرج بصورت یکطرفه است. همچنین تردد انواع تریلر وکامیون ازمسیر کرج ـ چالوس ممنوع است .

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه به تاریخ ۳۰/۵/۹۱ از رودهن (مشا،) به سمت آمل ممنوع وتردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴ ازآب اسک به سمت رودهن (مشا،) بصورت یکطرفه است. همچنین تردد تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

http://chekhabaronline.ir/news-5903.aspx

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.