ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و چالوس

۰۸خردادماه،

به گزارش«عصرخودرو» به نقل از مهر، مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد که به سبب حجم بسیار خودروها در محور هراز محدوده تونل وانا، ترافیک سنگین خودروها و توقف وسایل نقلیه وجود دارد و در محور کرج – چالوس محدوده تونل امیرکبیر هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران و قم دارای بالاترین حجم تردد وسایل نقلیه تا ۱۰ روز آینده خواهند بود. براین اساس با فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و سفر زائرین از اقصی نقاط کشوربه آن مرقد مطهر پیش بینی می گردد از روز ۴ شنبه ۸ خرداد تا جمعه ۱۷ خرداد محورهای منتهی به شهر تهران از حجم بالای تردد وسایل نقلیه برخوردار باشند

در حال حاضر تعداد ۳۳ دوربین در محورهای منتهی به شهر تهران نصب است که تعداد ۹ دوربین در محور هراز، ۱۴ دوربین در کندوان و ۱۰ دوربین در فیروزکوه فعال است همچنین رانندگان می توانند قبل از آغاز سفر از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ به دوروش گویا و مکتوب از آخرین اطلاعیه مربوط به وضعیت راههای کشور مطلع شوند.

با ارسال کد مخابراتی شهر مبدا و مقصد از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ می توانند مسیر و مسافت بهینه را دریافت کنند و سامانه پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ با دریافت پیشنهادها و انتقادهای مردم پاسخگوی نیازهای کاربران راههای کشور خواهد بود.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.