ترافیک ‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن به رانندگانی که قصد مسافرت از طریق محور هراز را دارند، توصیه کرد تا در حین نزدیکی به منطقه دارای بار ترافیکی این مسیر از سرعت مجاز استفاده کنند.

فارس: ترافیک محور هراز به دلیل ازدحام خودروهای عبوری هم‏اکنون سنگین است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن ـ رودهن اظهار داشت: در حال حاضر، ازدحام خودرو در محور هراز، این مسیر را با ترافیک سنگینی مواجه ساخته است.

مهدی قلی‏زاده ادامه داد: در این وضع، مردم راهی به نواحی شمالی کشور می‏توانند از مسیر جایگزین دیگری مانند جاده دماوند- فیروزکوه استفاده کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن به رانندگانی که قصد مسافرت از طریق محور هراز را دارند، توصیه کرد تا در حین نزدیکی به منطقه دارای بار ترافیکی این مسیر از سرعت مجاز استفاده کنند.

* حضور پررنگ پلیس و مأموران اداره راه

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن همچنین از حضور پررنگ پلیس راه و مأموران اداره راه و شهرسازی در محور هراز خبر داد.

قلی‏زاده ادامه داد: مردم راهی به نواحی شمالی کشور و همچنین مسئولان استان تهران، بخش مرکزی شهرستان تهران و شهرستان دماوند به دلیل وجود این زحمت‏کشان در جاده‏ها می‏توانند خیالی آسوده داشته باشند.

وی اضافه کرد: هراز به عنوان یکی از اصلی‏ترین مسیرهای مواصلاتی مناطق شمالی و جنوبی کشور در ایام خاص همواره با ترافیک سنگین و نیمه‏سنگین مواجه می‏شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن افزود: از این رو، رانندگان در این مسیر باید برای ورود به این محور با احتیاط کامل اقدام کنند.

* تعداد و کیفیت علائم محور هراز مناسب است

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن همچنین تعداد و کیفیت تابلوها و علائم نصب شده در محور هراز را مناسب و کافی ارزیابی کرد و افزود: این مهم با توجه به استانداردهای موجود و ارائه شده از سوی مقامات ذی‏ربط صورت گرفته است.

قلی‏زاده با تکرار شعار همیشگی “دیر رسیدن بهتر از نرسیدن است”، خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بومهن-رودهن تصریح کرد: یک لحظه بی‏احتیاطی در محوری خطرناک همچون هراز می‏تواند خدای نکرده خانواده‏ای را با خسرانی جبران‏ناپذیر مواجه سازد.

قلی‏زاده اضافه کرد: خواهش همیشگی ما رعایت قوانین و احترام به قانونی برای حفظ جان رانندگان و خانواده‏های آنهاست.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.