ترامپ:اینکه گفتم اوباما و کلینتون موسسان داعش هستند شوخی بود!

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با عقب نشینی از اتهامات سنگینی که پیشتر علیه باراک اوباما و هیلاری کلینتون مطرح کرده بود، آنها را صرفاً «سخنانی طعنه آمیز» خواند.

عقب نشینی ترامپ از اتهام خود علیه اوباما و کلینتون

 به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه از اتهامات سنگینی که پیشتر علیه باراک اوباما و هیلاری کلینتون مطرح کرده بود، عقب نشینی کرد و این اتهامات را صرفاً «سخنانی طعنه آمیز» خواند.لازم به ذکر است که دونالد ترامپ چهارشنبه گذشته طی سخنانی باراک اوباما را مؤسس و پایه گذار گروه تروریستی داعش معرفی کرد و در ادامه سخنان خود گفت که «هیلاری کلینتون نیز در شکل گیری داعش به اوباما کمک کرده است».

این درحالیست که نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که آرای دونالد ترامپ در سه ایالت کلیدی آمریکا در حال نزول است.گفتنی است اتهاماتی که روز چهارشنبه از سوی ترامپ در خصوص نقش اوباما و هیلاری کلینتون در شکل گیری داعش مطرح شده است، از اتهامی که در گذشته از سوی وی و سایر جمهوریخواهان آمریکا مطرح شده بود، پا را فراتر گذاشت: اینکه رئیس جمهور و وزیر خارجه سابق آمریکا با خارج نمودن نیروهای این کشور از عراق به شکل گیری شرایطی کمک کردند که در نهایت به ظهور گروه تروریستی داعش انجامید.

با این حال، نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه وال استریت ژورنال و شبکه خبری «اِن بی سی» که روز جمعه انتشار یافت، نشان می دهد که حمایت رأی دهندگان از دونالد ترامپ در سه ایالت کلیدی آمریکا روبه کاهش است.

گفتنی است به دلیل آنکه آرای رأی دهندگان در این ایالتها میان دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه در نوسان است، ایالتهای مزبور در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر نقشی تعیین کننده ایفاء می کنند.

 

 

منبع : مهر

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.