ترامپ این بار بخاطر فساد اخلاقی محاکمه می‌شود

در آستانه آغاز رقابت های درون حزبی در آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور، پرونده های متعدد قضایی دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین که نامزد این دور از انتخابات شده، یکی پس از دیگری در حال گشودن و رسیدگی است.

ترامپ این بار بخاطر فساد اخلاقی محاکمه می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز آمریکا روز سه شنبه وقت محلی گزارش داد قرار است امروز دادگاهی به اتهامات مدنی خانم “ای. جین کارول” علیه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تجاوز ترامپ به وی در دهه ۱۹۹۰ در یک فروشگاه بزرگ در شهر نیویورک رسیدگی کند.

با این حال هنوز مشخص نیست که ترامپ برای دفاع از خود در این دادگاه حضور خواهد یافت یا خیر زیرا وکیل ترامپ در این پرونده حاضر به مشخص کردن حضور ترامپ در دادگاه نشده است.

ترامپ ادعاهای این زن را «یک کلاهبرداری»، «فریب» و « دروغ کامل» توصیف کرده است. این اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا باعث شد کارول از او به دلیل افترا و توهین هم شکایت کند اما ترامپ معتقد است که اظهارات او توهین آمیز نیست و حقیقت را بیان کرده است.

انتخاب هیات منصفه برای این پرونده ترامپ قرار است در دادگاه فدرال در منهتن‌ آغاز شود. این دادگاه در نزدیکی دادگاه دیگری است که ترامپ در اوایل ماه جاری به اتهام جعل سوابق تجاری و پرداخت مخفیانه پول به یک بازیگر فیلم های مستهجن محاکمه شد. ترامپ خود را بیگناه دانسته و هرگونه اتهام به خود را رد کرده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.