ترامپ: سربازان ایرانی را در خلیج فارس به گلوله خواهم بست

 ترامپ: سربازان ایرانی را به گلوله خواهم بست

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با اشاره به رویارویی های اخیر قایق های تند روی ایران در خلیج فارس با ناوهای آمریکایی، مستقیما اقدام به تهدید کرده است و گفته: سربازان ایرانی که اقدام به برای ناوهای آمریکا مزاحمت ایجاد کنند را به ضرب گلوله دور و از آب ها خارج میکنیم.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز: دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده با اشاره به رویارویی های اخیر قایق های تند روی ایران در خلیج فارس با ناوهای آمریکایی، مستقیما اقدام به تهدید کرده است و گفته: سربازان ایرانی که اقدام به برای ناوهای آمریکا مزاحمت ایجاد کنند را به ضرب گلوله دور و از آب ها خارج میکنیم.

چندی پیش برخورد نزدیک میان قایق های تندروی ایرانی در آب های خلیج فارس با شناورها و ناوهای آمریکایی منجر به برخی چالش ها شد که واکنش های اساسی مقامات ارشد نظامی ایالات متحده را در پی داشت.اکنون بعد از چند هفته دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری ایالات متحده در این خصوص سخن گفته است و طی سخنان خود مستقیما سربازان ایرانی را تهدید به گلوله کرده است.

وی بیان کرده: در خصوص ایران، اگر آنها با قایق های کوچک خود سعی کنند در اطراف شناورها و ناوهای ما حرکاتی را انجام دهند که مجاز به انجام آنها نیستند، به ضرب گلوله از آب ها خارج خواهند شد.

وی گفته است: در همان حالی که در پی گسترش و توسعه نیروی دریایی خود به سمت هدف ۳۵۰ کشتی هستیم، که در واقع ۱۰۰ فروند بیشتر از تعداد فعلی است، ناوهای مدرن و جدیدی را به دست خواهیم آورد که به گونه ای طراحی شده اند تا قادر به قابلیت های دفاع موشکی باشند.دونالد ترامپ این سخنان را در ایالات فلوریدا و در جایی که سخنرانی انتقادی شدیدی بر علیه هیلاری کلینتون داشت بر زبان آورده است. وی در این سخنرانی همچنین رقیب دموکرات خود را فردی «با شخصیت بی ثبات» خطاب کرده است.

وی به شکلی طعنه آمیز فرار هیلاری کلینتون از ماجرای افشای ایمیل های شخصی اش را بزرگترین پیشرفت وی طی ماه های اخیر دانسته و گفته است: اگر هیلاری کلینتون در یک راهپیمایی فردی را به قتل برساند به همین سادگی از آن فرار خواهد کرد. وی گفت این بلایی است که بر سر کشور آمریکا آمده است.

تاریخ انتشار خبر: ۱۰ September 2016 | 7:04 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۳۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    موقه ای که ایران جنگ شد هیچ سلاحی نداشتیم اما جنگ رو بردیم حالا که سلاح های پیشرفته داریم میخوای چیکار کنی ترامپ؟؟?

  2. فاطمه:

    مثل اینکه سرت به تنت زیادی کرده . البته آدمایی که پشتوانه ای ندارند فقط بلدن پارس کنن . جرات داری غلط زیادی کن تا ببینی سرت چی میاد . بدبخت تو داعشی که خودتون علمش کردین مثل خر توگل موندین پس حرف مفت نزن .

  3. احمد:

    با سلام- هیچ ادمی نمی تواند ادعا کند در امریکا کاری حرفی سخنی منفعتی ضرری بیهوده بر ملا میشوداز روی نادانیست- دوران اوباما دوران استراحت بود حالا باید یک شیوه پر تحرک را از اروپا دید-اینکه ترامپ می جنگد یا نمی جنگد یا چه در مسیر امریکا ایجاد میشود حتما در مسیر منافع امریکاست حتی اگر هزاران سرباز امریکایی یا بعضی منافع کوچک از بین بروند-البته دولتهای دیگر هم اینکار را میکنن- فقط میزان کارایی سیاستها و میزان منفعت رسانی این امور متفاوته-از ایران تا امریکا

  4. علی:

    ترامپ خر است

  5. ناشناس:

    جمع کن این اراجیفتو.جرئت داری به ایران چپ نگاه کن تا نشونت بدیم دنیا دست کیه

  6. ترامپ:

    تری جون نمیای شهرضا”؟

  7. امین ط:

    خاک تو سرت ترامپ دیوانه

  8. مه لقا نژادمقدم:

    پاینده باد وطنم ایران ،آن زمان که دستمان خالی از ادوات جنگی بود، آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند. اکنون که کشورعزیزمان مملو از مردم با غیرت و شجاع ، و مجهز و بروز است و حرف اول اقتدار را در دنیا میزنیم، از ما عصبانی است . ترامپ بایدازاین عصبانیت بمیرد وآرزویش را به گور ببرد .
    بهتر است فکری به حال افتضاح تظاهرات امریکاییها بخاطرعدم صلاحیت و فساد اخلاقیش بکند….!!!!

  9. محمد رحمانی:

    محمد ایران زمین..ترامپ اول زن بازی را بزاره کنار .باقتصاد کشور خودش فکر کنه بعد زروزور برای دیگران نکنه.کی به ترامپ اجازه داده اونور دنیا به اینور دنیا تصمیم بگیره.؟خیلی زرنگه کشور خودشا مدریت کنه بقیه پیشکشش.یکی را به ده راه نمیدادند سراغ خونه کدخدا را میگرفت.عجیب نیست؟…

  10. رضادوربین:

    سگ ترسوزیاد واق میکنه .جیمی کارترهم بهمین آرزوبودمرد.

  11. رضا:

    دهن گشادتوقیرمیکنم اگه رهبرم اجازه بده

  12. جواد:

    ترسو ها فقط واق واق میکنید پس چرا عمل نمیکنید.یادتون نیست سربازای شما رو چطور تو خلیج فارس گرفتیم داشتن گریه میکردن نظامی آخه گریه میکنه.بیاین جلو تا بگیم کی هستیم مثل اینکه یادتون رفته با هفتاد تا کشور به ایران تازه انقلاب کرده و از نظر نظامی عقب مانده حمله کردین چی بلایی سرتون آوردیم حالا که پیشرفت کردیم بیاین دیگه فقط حرفیم همتون بیاین فقط بیاین

  13. امین ایران:

    بابا برو زرتو پرت زیادی نکن.تو اون وقتی که ایران بوده تو … بابات بودی

  14. سگ پارس:

    پارس سگ

  15. اسماعیل:

    برو بچه بزار باد بیاد.درمشکت بذار

  16. ...........:

    اگه ترامپ انقدر ادعا میکنه که من ایرانو نابود میکنم پس چرا داعش لعنتیو بر نمیداره که خودشم ساختش که بلای جونش شده

  17. یه ایرانی:

    سگی که زیاد پارس پارس میکنه هیچوقت گاز نمیگیره

  18. علیرضا:

    نهایتا بتونی بخوریش,وگرنه کار دیگه ازت ساخته نیست!

  19. سورابلالی:

    خوب دیگه درکتابهای تاریخی ک درکتابخانهای اروپا هم موجوده اسم اینجا خلیج عترس بودده هست وخواهدبود وحتا مادرافریقا اقوام طوسی دا یم ک شیرازیها هستند پس شاعه پارسیتن ز خلیج فارس تا افریفا وبالعکس از هزاران سال پیش بوده واست وخواهد بود پس حمت زیادی نکشن ویتی در نواریخ مدون ابنجا خلیج فارس نامگذاری شده ب عرهنگ عمومی اطلاعتت مراجعه کنند حتا پرتقالیها امدن اینجا نوسته اند خلیج فارس۴۰۰یال پیس حتا افریقابی ها امدن خلیج فارس میگوین ولرب ددعربستانه ورفت وامد کشتیهای فارس وعرب ازین مسیر ب ابزیت وسمت هند وابوحان وچین وزاپی از مسیر خلیج فارس بودا

  20. جواد:

    بزر گتر از تو غلطی نتونستند بکنند ای نادان سر عقل بیایید

  21. مرتضي:

    جرج بوشم عین تو زیاد واق واق میکرد ولی خودش میدونس ک کار هر خر نیس ک ب ایران تو بگه…

  22. جواد:

    برای رای اوردن بیش از حد انتظار بلف میکند

  23. sama:

    حداقل یه بار خبر رو خودتون بخونید انقدر اشکال انشایی نداشته باشه
    و ترامپ هم غلط زیادی میکنه

  24. امیر:

    شکر خردی مرتیکه ی گاو چرون.
    تخمشو داری پاتو بذار اینور، چنان برنیمتون که به خرس بگید آقدائی.

  25. علی:

    ما هم خیلی وقته که شکار گراز نرفتیم خوبه که خودت هم بیائی ببینیم چی تو چنته داری گامبالو .

  26. مهدی:

    غلط کرده ببو گلابی جراتشو نداری

  27. فاطماگل:

    امیدوارم که ترامپ رای نیاره وگرنه خدا به دادمردم دنیا برسه.

  28. ایرانی:

    عزیزم چرا اینقدر واق واق میکنی؟؟اخه چرا؟

  29. akbar.gorbani93@gmail.com:

    فقط موجوداتی که چون انسا ن فضا را اشغال کرده اند میتوانند مثل ترامپ واق واق کنند اگر راست میگوید بیاید بدون مجوز وارد ابهای ایران شود و حرفش را عملی کند فقط کسانی که ترسو و بز دل هستند مثل ترامپ ۲۱۷۳۱ همیشه تکیه کلامشان میزنم میزنم است من نمیدانم چرا برای ترامپ نادان مجوز شرکت در انتخابات رییس جمهور شدن داده اند

    • امین:

      مجوز؟؟؟؟؟کمی فکر کن

  30. مهرداد:

    ترامپ جز حزب تندروی آمریکا است واصلا بیش تر از ۵ درصد هم حتمال نداره که رییس جمهور امریکا بشه پس بیجا حرف میزنه…

    • س:

      ای دییییییییییییییییییییییییییز فعلا که رییس جمهور شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.