ترانه‌سرای معروف تیتراژهای تلویزیونی خواننده شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مراحل تدوین مجموعه تلویزیونی ˝خط˝ به کارگردانی عباس رنجبر به قسمت دهم رسید و مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی تیتراژ کار هم در حال انجام است.

به گزارش ممتاز نیوز، سریال “خط” که در دو هفته قبل مرحله تصویربرداری آن به پایان رسیده بود، اکنون مراحل تدوین خود را توسط امین رنجبر پشت سر می‌گذارد.

تیتراژ سریال “خط” هم توسط افشین یداللهی خوانده می‌شود و خود او هم ترانه این کار را سروده است. ضمن این که صداگذاری این مجموعه هم به طور همزمان در حال انجام است.

مجموعه تلویزیونی «خط» به نویسندگی عباس رنجبر کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که داستان جوانی پرخاشگر به نام سیاوش را روایت می‌کند که دارای خصایص ناهنجار است اما برای رسیدن به وصال، پای در وادی ‏خودسازی می‌نهد. این فرد در جریان آشنایی با حاج رئوف و علاقه‌مندی به دختر او دچار تغییر و تحول شخصیتی می‌شود.

کامران تفتی، آشا محرابی ،محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا ، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی، مهدی چایانی، فرشاد فهیمی، آیلین دائمی، مهرانه به نهاد، مانا بهرامی، مجید لیاقت، سارا والیانی، حمید غلامی، صفرعلی کوهی، داوود مقدادی، کامران مقدادی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

 پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.