ترانه علیدوستی آسمان زرد جشنواره را آبی می کند

۱۲ام بهمن ،

فردا در حالی به پیشواز دومین روز از سی و یکمین فجر می رویم که «آفتاب مهتاب زمین» علی قوی تن در ساعت ۱۴ مهمان برج میلاد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، اولین روز از سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر در حالی برگزار شد که از حاشیه به دور نبود.

حضور ابراهیم حاتمی کیا در نشست نقد و بررسی فیلم «هیچ کجا هیچ کس» یکی از این حواشی بود که اولین روز جشنواره با آن ورق خورد.

فردا در حالی به پیشواز دومین روز از سی و یکمین فجر می رویم که «آفتاب مهتاب زمین» علی قوی تن در ساعت ۱۴ مهمان برج میلاد خواهد بود.

در ساعت ۱۶:۳۰ “تابستان طولانی” به کارگردانی علی خزاعی فر در سالن همایش های برج میلاد اکران خواهد شد. داستان این فیلم در مورد سال های اولیه جنگ تحمیلی بر علیه مردم شریف ایران در سال ۱۳۶۲ است. همه مردان یک روستای دورافتاده در جنوب خراسان به جبهه رفته اند. حسن پسر بازیگوش ۱۰ ساله گمان می کند آن تابستان بدون پدر بهترین تابستان عمرش خواهد بود. او مسئولیت خود در قبال خانواده اش را درک نمی کند. اما با نزدیک شدن به آخر تابستان حوادثی ناخوشایند برای حسن اتفاق می افتد و سبب می گردد حسن در طول یک تابستان بسیار بیش از آنچه حق اوست به حقایق تلخ زندگی پی ببرد.

سومین فیلم سینمایی روز دوم که به نظر می رسد کمی حال و هوای جشنواره را عوض کند “آسمان زرد کم عمق” بهرام توکلی است. در این فیلم که ساعت ۱۹:۳۰ اکران خواهد شد ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمیدرضا آذرنگ به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی قبل‌شان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر در پایان دومین روز خود مهمان “دل بی قرار” قربان محمد پور در ساعت ۲۲ خواهد بود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.