تراکتورسازی پشت سد پاشنکو ماند/ گل های کریمی و کریم هم برای بردن ملوان کافی نبود!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – گلزنی علی کریمی و کریم انصاری فرد هم سببی نبود برای برد خانگی تراکتورسازی بعد از ۲ برد متوالی .

به گزارش ممتاز ؛ تراکتورسازی بعد از دو پیروزی برابر سایپا و صبا ، در خانه با ملوان مساوی کرد تا شاید دوباره فریاد اعتراض گروهی از هواداران این تیم به هوا بلند شود. تبریزی ها البته در این بازی حملات بسیاری داشتند اما درخشش گلر خارجی ملوان سد راه این تیم شد تا انزلی چی ها همچنان خارج از خانه موفق باشند.
هنوز ۱۲ دقیقه از بازی نگذشته بود که فرار عالی دغاغله روی پاس پشت دفاع امیرحسین فشنگچی این مهاجم را با حامد لک تک به تک کرد . دریبل عرضی دغاغله معنایش فرو ریختن دروازه تراکتورسازی بود. گلی که ورزشگاه یادگار را غرق در سکوت کرد.
با این گل یاران فرهاد مجیدی یکپارچه حمله شدند تا بازی را برگردانند. قبل از اینکه جمعیت شاکی شوند ، تراکتوری ها پیش تاختند. در دقیقه ۲۰ یکی از آن پنالتی هایی که این روزها مد شده اتفاق افتاد. شلوغی داخل محوطه جریمه وسوت داور به نشانه پنالتی. کریمی این توپ را بسیار زیبا گل کرد و بازی مساوی شد. زمان گل شدن این توپ دقیقه ۲۱ بازی بود.
بعد از این هم تراکتور حملات گسترده ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد. در دقیقه پایانی نیمه اول اشتباه مازیار زارع نوپی را برای گردانی ساخت . شوت او به تیر خورد و برگشت و این بار در ریباند ، کریم انصاری فرد دروازه ملوان را باز کرد تا مغضوبین پرسپوئلیس در تبریز روز خوبی را سپری کرده باشند. آنها با این نتیجه به رختکن رفتند اما در بازگشت به زمین و آغاز نیمه دوم ، این مازیار زارع بود که اشتباهش را جبران کرد. او در حالی که تراکتور بازی را در دست داشت ، روی یک ضربه آغاز مجدد گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. مازیار سانتر بلند از جناح چپ را که مقابل پایش افتاده بود رد یک رفت و برگشت از محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد .
بعد از این گل تلاش تبریزی ها با سد محکمی به نام پاشنکو روبرو شد. البته آنها یک بار دیگر هم به گل رسیدند اما داور این گل را نپذیرفت.
با این نتیجه تراکتورسازی به امتیاز ۱۶ رسید و تیم سوم جدول ماند. البته قبل از بازی های هفته نهم لیگ.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.