تراکم ترافیکی در جاده کندوان نیمه سنگین و روان است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

رییس پلیس راه مارندران از باز بودن همهی راه های اصلی ، فرعی و روستایی استان خبر داد و گفت : هم اکنون تراکم ترافیکی در جاده شریانی کندوان نیمه سنگین و روان است.

 
به گزارش تفسیری گروه حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ جعفر محمدنژادرییس پلیس راه مارندران اظهار داشت :هم اکنون در محور مواصلاتی کندوان خودرو ها با کندی در حال عبور می باشند و مسافران و گردشگران با تاخیر به مقصد خواهندرسید.
 
وی وضعیت ترافیکی جاده های هراز و فیروزکوه را عادی و روان اعلام نمود و بیان داشت : مسافرانی که این مسیرها را انتخاب نمودند بصورت عادی در حال عبور از این جاده ها می باشند.
 
محمد نژاد در عین حال تاکید نمود: محورهای مواصلاتی هراز و کندوان در برخی از ساعات امروزشنبه به سمت تهران و کرج یکطرفه می شود .
 
وی در گفتگو با ایرنا از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های اصلی این استان خبر داد و اضافه نمود : این محدودیت به منظور تردد آسان و ایمن در راه های استان اعمال شده است.
 
وی از مسافران تقاضا نمود با سرعت مطمئنه از جاده های استان عبور نمایند و در صورت خستگی و خواب آلودگی ، حتما از رانندگی خودداری نمایند تا شاهد حوادث ناگوار در این استان نباشیم .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.