تراکنش‌های بانک صادرات ۵۰۰ میلیونی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در تیرماه سالجاری از مرز ۵۰۰ میلیون گذشت و نسبت به ماه قبل ۸ درصد رشد را نشان می‌دهد.

خبراقتصادی:مشتریان این بانک در مرداد ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از ۱۶ میلیون و ۳۵۲ هزار تراکنش‌ را از طریق سیستم سپهر و در مجموع ۵۰۷ میلیون تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک می‌باشد.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی دروقت هزینه‌ هموطنان توسعه خدمات نوین را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر استقبال مردم از این سیستم بسیار بوده به طوری که تا پایان تیرماه سال ۹۲ بیش از ۴۹ میلیون و ۳۳۱ هزارحساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است سیستم سپهر بانک صادرات ایران، درسال قبل به طور میانگین بیش از ۱۵ میلیون تراکنش در روز انجام داد و همچنین ۳۹۸۰ دستگاه خودپرداز این بانک نیز در روز ۲میلیون و ۱۲۹ هزار تراکنش مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شتاب را انجام می‌دهند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.