تردد در تمام محورهای خراسان شمالی برقرار است

۱۶م اسفند ،

ˈعلی اصغر بدیعی مقدمˈ عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: به سبب بارش برف سنگین در اکثر محورهای استان خراسان شمالی ، تردد خودروها در بخشی از مناطق روستایی این استان دچار اختلال شده بود.

وی اضافه کرد: راهداران زمستانی مستقر در محورهای اصلی و فرعی با برفروبی ، نمک و شن پاشی سطح جاده ها، امکان تردد را در تمام محورهای مشکدار برقرار کردند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی افزود: با کاهش ناپایداری جوی در این استان از جمعه شب به سبب برودت هوا احتمال بروز یخبندان و لغزندگی جاده ها به خصوص جاده های آسفالته روستایی وجود دارد.

بدیعی مقدم از رانندگانی که قصد تردد در محورهای روستایی استان را دارند ،خواست تا علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، خودروهای خود را به سایر تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

وی پیشنهاد کرد تا رانندگان قبل از تردد در محورهای برفگیر از درست بودن بخاری خودروهای خود اطمینان حاصل کنند و با باک خودروهای خود را پر از بنزین کنند.

استان خراسان شمالی دارای بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که ۸۰ درصد از راههای این استان را راههای روستایی تشکیل می دهند که حدود ۵۰ درصد از این محورها آسفالت و مابقی خاکی و شوسه است.ک۳

۲۷۱۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.