تردد در جاده های کندوان و هراز نیمه سنگین است

سرهنگ ˈ جعفر محمدنژاد ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : هم اکنون تردد وسایط نقلیه در این محورهای مواصلاتی با کندی در حال انجام است.

وی وضعیت ترافیکی جاده فیروزکوه را عادی و روان اعلام کرد و اظهار داشت : در حال حاضر عبور و مرور وسایط نقلیه به صورت عادی و روان در جریان است .

محمد ن‍ژاد پیش بینی کرد از ساعات آینده شاهد بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی اصلی استان مازندران خواهیم بود .

محمدنژاد با اشاره به بارش باران در راه های استان ، اظهار داشت : باتوجه به بارش باران ، راه های استان لغزنده است و مسافران باید با سرعت مطمئن از این مسیرها عبور کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های اصلی استان ، اظهار داشت : محدودیت های ترافیکی برای افرایش ایمنی سفر و عبور و مرور آسان در جاده های هراز و فیروزکوه اعمال شده است .

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست با سرعت مطمئن و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از راه های استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این مسیرها نباشند.

محمدنژاد به مسافران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی بطور جدی از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقاصد خود برسند.

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادای از جمله پلیس در راه های استان ، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های مازندران درصدد هستند ، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند.ک/۳

۵۱۹/۵۰۳/۵۰۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.