تردد در مسیر کهف الشهدا اسان شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در کهف الشهدا با تلاش شهرداری در سال جاری قابل دسترس شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد شیری معاون فنی و  عمران منطقه یک گفت: کهف الشهدا مزار ۵ شهید گمنام هشت  سال  دفاع مقدس است که در منطقه ولنجک، بلوار دانشجو کوی البرز یکم واقع شده و مسیر دسترسی به آن خاکی و به سبب شیب بسیار ، برای تردد سالخوردگی و جانبازان و معلولین مناسب نبود  لذا این مسیر زیر سازی، اسفالت  و برای تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه بهسازی شد.
 
 شیری اظهار داشت:  برآورد مالی این پروژه ۲۵ میلیارد ریال است و این مسیر به  میزان ۶۲۰ متر مربع با اصلاح  شیب برای تردد پیاده زائرین نیز هموار و مناسب سازی  کل مسیر با اجرای دیوار سنگی به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ متر مکعب ایمن سازی شده است.
 
 شیری تصریح کرد: پروژه تعویض و بهسازی مسیر از شهریور ماه سال ۹۱ آغاز شد و ۴۱۰ متر مسیر دسترسی آن که به صورت خاکی بود با انجام ۲۵ هزار مترمکعب  خاکبرداری جهت تعویض و بهسازی شیب مسیر، ۶ هزار متر مکعب   عملیات خاکریزی جهت اصلاح مسیر احداث هدایت آبهای سطحی شامل جدول به میزان ۹۰۰ متر مربع،  اجرای عملیات بتن آسفالتی به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو لایه به ضخامت ۱۵ سانتی متر، عملیات پخش آسفالت به میزان ۸۵۰ تن ساماندهی شد. /ف
 

 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.