تردد یک‌طرفه در محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا

فروردین ۱۴۰۳

در محور کندوان‌ تردد همه خودروها از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ فردا جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از پانزده‌ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به کرج، یک طرفه خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، براساس تصاویر دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط، دوربین‌های نظارت تصویری‏ و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ‌ذکر شده،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

در محور کندوان‌ تردد همه خودروها از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۸/۰۴/۹۲ از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از پانزده‌ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به کرج، یک طرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین، حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی در این محور کماکان ممنوع است.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون، کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد تریلرها کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد همه کامیونت‌ها و کامیون‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز پنجشنبه ۲۷/۰۴/۹۲ و همچنین از ساعت ۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۲۸/۰۴/۹۲  ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها، از ساعت ۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۲۸/۰۴/۹۲ ممنوع است.

در محور زاهدان _ زابل تردد همه کامیون‌ها، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ امروز و فردا ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ روز پنجشنبه ۲۷/۰۴/۹۲ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۲۸/۰۴/۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس، ممنوع است.

در حال حاضر با ترافیک نسبتاً روان اما رو به افزایش در محورهای کرج _ چالوس، آزادراه کرج ـ تهران و بالعکس، فیروزکوه _ قائمشهر، رودهن _ آمل، واوان _ اسلامشهر و بردسیر _ سیرجان مواجه هستیم.

بارش عمده یا مداخلات جوی خاص در محورهای اصلی کشور گزارش نشده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.