ترس از چاقی این دختر زیبای ۱۹ ساله را طعمه مرگ ساخت +عکس

 

بی اشتهایی و ترس از چاقی این دختر زیبای ۱۹ ساله را طعمه مرگ ساخت.

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

بتی ۱۹ ساله از نوجوانی و کودکی یک مدل موفق بود و تصاویرش روی اکثر مجلات مد به چشم میخورد اما وقتی او بزرگتر شد از ترس اینکه تناسب اندامش را از دست بدهد غذا نخورد و این بی اشتهایی آنقدر او را ضعیف کرد که یک روز صبح دیگر از خواب برنخاست و قلبش برای همیشه از کار افتاد.
پزشکان معتقدند وی ۳ سال دچار این بیماری بوده و این مسئله باعث شده است قلب وی به شدت ضعیف شود و همین مسئله مرگ هنگام خواب را در پی داشته است.

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

پدرش معتقد است ” او نمیدانست تا چه اندازه زیباست . او حتی میتوانست یک دختر چاق زیبا باشد اگرچه از دیدهمه او با چاقی فاصله زیادی داشت.
پدر و مادر این مدل میگویند تلاش زیادی کرده اند تا او را از این کار منع کنند اما وی خیلی لجبازتر از آن بوده است که به حرف کسی اهمیت بدهد .او حتی زمانیکه در کنار خانواده مجبور به صرف غذا میشده با بهم زدن عمدی حال خودش سعی در لاغر نگه داشتن خود داشته است.
مسئله ای که بیش از هرچیز این خانواده را رنج میدهد این است که این دختر ۱۹ ساله از اواخر سال پیش برای درمان بیماری اش به یک کلینیک رفته و سعی داشته خود را درمان کند تا به زندگی عادی بازگردد اما زندگی دیگر مجال این کار را به وی نداد و سرانجام جان خود را از دست داد.

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

ممتازنیوز.کام پایگاه سرگرمی و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.