ترفندهای آرایشی برای کوچک‌تر و زیباتر نشان دادن بینی

ترفندهای آرایشی برای کوچک‌تر و زیباتر نشان دادن بینی

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز:اگر فکر می کنید بینی شما مشکلی دارد ؛ به طور مثال بزرگ ، دراز ، قوز دارد و یا …می توانید با آرایش صحیح این مشکلات را برطرف کنید– صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .

– پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

– بعد مقداری کرم پودر خصوص نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.

– برای آغاز کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی آغاز کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

حال بادقت در آیینه  به بینی خود نگاه کنید و فرم بینی را مشخص کنید،کوتاه ،بلندو…

بینی کوتاه:
باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟
این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..
توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

حال برای بینی کوتاه باید چگونه بکشیم؟
این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

ترفندهای آرایشی برای کوچک‌تر و زیباتر نشان دادن بینی

در گریم بینی ما فقط خطای دید ایجاد میکنیم ، معجزه نمیکنیم

بینی بلند:
اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

بینی رو به پایین:
نوک بینی را باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.
بینی قوز دار:
در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!شاید بگویید چرا بعضی از هنرپیشه ها با اینکه بینیشان را عمل نکردند ولی در فیلمها عملی و زیبا به نظر می آید؟!جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت،نورهایی که به صورتشان در حین فیلمبرداری وارد میشود ،سبب میشود تازه گریم خودش را نشان بدهد..ما در گریم حق نداریم سطوح را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.به وسیله لوازم آرایش و گریم می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید.

گرد نشان دادن نوک بینی:
برای کسانی که نوک بینیشان باریک است و می خواهند گرد نشان داده بشود باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..
بینی پهن :

برای رفع مشکل پهنی بینی خود هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن به سبب برجسته کردن بینی استفاده کنید.
بینی دراز :

برای رفع مشکل بینی های دراز ،یک سایه ی تیره تراز رنگ آرایشتان را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی استفاده نمایید.

بینی کج :

برای رفع مشکل  بینی های کج ،باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را انجام دهید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده کنید.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.