ترفند تازه صهیونیست‌ها برای زنده کردن مجدد هولوکاست

۱۸فروردین۱۳،

اداره مرکزی مسئول تحقیق دربارهٔ جنایات رژیم نازی که در منطقه لودویگسبورگ در جنوب غربی آلمان قرار دارد، در هفته های آینده روندی قضایی را برضد این نگهبانان سابق اردوگاه کار اجباری آوشویتز که حدود ۹۰ سال دارند آغاز خواهند کرد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، مهمترین حربه صهیونیست ها برای مظلوم نمایی طی دهه های قبل میلادی، استفاده از افسانه هولوکاست و سوزاندن یهودیان توسط نازی ها بوده و علی رغم آنکه سالانه هزاران نفر برای بازدید از کوره های خیالی آدم سوزی به لهستان و اردوگاه آشویتز سفر می کنند، اما اجازه حضور مورخان و کارشناسان تاریخی برای بررسی صحت و سقم ادعای صهیونیست ها داده نمی شود.

پس از آنکه چند سالی است به سبب اعتراضات متعدد به این افسانه تاریخی، ماجرای هولوکاست در معرض نابودی قرار گرفته بعضی سیاستمداران اروپایی به کمک دولت صهیونیستی آمده و قصد دارند پرونده های تازهی برای برای زنده نگه داشتن این واقعه خیالی باز کنند.

به عنوان مثال ۵۰ نگهبان سابق اردوگاه آشویتز برای اولین بار در دستگاه قضایی آلمان مورد بازجویی قرار می گیرند. اداره مرکزی مسئول تحقیق دربارهٔ جنایات رژیم نازی که در منطقه لودویگسبورگ در جنوب غربی آلمان قرار دارد، در هفته های آینده روندی قضایی را برضد این نگهبانان سابق اردوگاه کار اجباری آوشویتز که حدود ۹۰ سال دارند آغاز خواهند کرد.

هنوز مسئولان اداره مرکزی مسئول تحقیق دربارهٔ جنایات رژیم نازی دربارهٔ این خبر اظهار نظر نکرده اند اما سبب شده تا رسانه های متمایل به دولتهای غربی، سریعا از این فرصت برای مظلوم نمایی بعضی گروههای یهودی استفاده کنند.

ماه مه سال ۲۰۱۱ برای اولین بار فردی به نام جان دمیانیوک در پرونده مرتبط با جنایات اردوگاه آوشویتز به پنج سال حبس محکوم شد. از آن زمان به بعد هر کس که در هر منصب و سمتی در اردوگاه آوشویتز کار کرده باشد، به همدستی در قتل متهم و محاکمه می گردد تا این افسانه همچنان برای صهیونیست ها پر سود بماند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.