ترفند های خرید با صرفه لوازم دست دوم

اگر قسط خرید وسایل دست دوم دارید عجله نکنید بهترین را حل خرید سمساری ها و دستفروش ها بازار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ممکن است برخی از افراد به هر دلیلی برای فراهم کردن راحتی و وسایل مورد نیاز خانه خود قادر به خرید اجناس نو نباشند. برای چنین افرادی بهترین راه حل خرید وسایل دسته دوم اما سالم و کارآمد است.


بازرسی دقیق وسایل:

این مسئله اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید زیرا شرایط ظاهری و ساختاری یک وسیله می‌تواند نمایانگر کیفیت آن باشد. اگر می خواهید مطمئن شوید وسیله‌ای که چندماهی مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر شما می خواهید آن را خریداری کنید، در آستانه خرابی و ویرانی نیست، به جای اینکه سریعا آن را انتخاب کنید، مدتی را به وارسی و مشاهدات دقیق بپردازید. به عنوان مثال اگر چوبی است ببینید با کیفیت ساخته شده است و قطعات مختلف آن محکم و اصولی به هم متصل شده‌اند یا خیر. آنگاه با اطمینان آن وسیله را خریداری کنید نه با ترس!


آزمون وسیله
:

چنانچه وارسی دقیق و همه جانبه وسیله ممکن است آن را تست کنید. برای مثال اگر قصد خرید کاناپه دست دومی را دارید، روی آن بنشینید و میزان راحتی پشتی آن و نرمی و راحتی تشک آن را تست کنید. دقت کنید که آیا هنگام استفاده صداهای ناهنجار به گوش می‌رسد یا خیر. پس از تایید به خریداری وسیله بپردازید.


سنجش فضای مورد نظر
:

شما برای وسیله‌ای که خریداری می‌کنید هزینه می‌کنید و باید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بنابراین قبل از اقدام برای خرید، مقیاس فضای مورد نظر را در نظر بگیرید و اگر قرار است وسیله را از راه‌پله بالا ببرید، عرض راه‌پله را نیز مدنظر داشته باشید تا هنگام حمل و نقل وسیله به خانه دچار دردسر نشوید.


در نظر گرفتن بودجه لازم
:

تعیین کنید که قصد دارید چه مقدار بودجه برای خرید وسایل مورد نیاز خود هزینه کنید و آن را برای خرید کنار بگذارید. ضمنا هزینه بار و تحویل وسیله را نیز فراموش نکنید.


پیدا کردن جای مناسب و مطمئن برای خرید
:

دکوراسیون یک فضا با وسایل دست دوم نیز ممکن است اما به شرطی که وسایل سالم و تمیزی را از مکانی مطمئن خریداری کنید. برای خرید وسایل دست دوم می‌توانید به اینترنت و یا فروشگاه های مخصوص این نوع اجناس مراجعه کنید و یا اینکه سری به نیازمندی‌های روزنامه بزنید ،در این صورت موارد مناسبی را پیدا خواهید کرد.
خرید وسایل دست دوم برخلاف تصور افراد کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و توجه زیادی دارد تا خرید منتهی به ضرر و پشیمانی خریدار نشود و رضایت او را به دنبال داشته باشد


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.