ترقی:انتقادها از دولت باید منصفانه باشد تا دشمن از آن سوءاستفاده نکند

۱۴م دیماه ،

292-9.jpg

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هم دولت و هم منتقدان آن نباید اجازه بدهند که فضای آرام مورد نیاز کشور قبل از انتخابات به هم بخورد.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که مقام معظم رهبری مرز انتقاد از دولت را مورد توجه قرار دادند و تبیین کردند، گفت: ایشان بر این نکته تاکید کردند که دولت نباید ضعیف شود و کیانش مورد آسیب قرار بگیرد. انتقادها باید منصفانه و حدالامکان به گونه‌ای باشد که دشمن از آن سوءاستفاده نکند.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که ما در آستانه انتخابات هستیم، دقت و مراقبات دولت نسبت به موضع‌گیری‌ها و عملکردهایش نقش بسیار مهمی در بهانه ندادن به مخالفین در جهت این برخوردهای تندروانه دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: هم دولت و هم منتقدان آن نباید اجازه بدهند که فضای آرام مورد نیاز کشور قبل از انتخابات به هم بخورد و به یک فضای جنگ لفظی و یا جنگ جناحی و قدرت تبدیل شود.

ترقی با بیان این‌که هم دولت و هم منتقدان نباید انصاف را فراموش کنند، گفت: همچنین لازم است تا هر کدام وظایف یکدیگر را به خوبی بشناسند و در این وظایف دخالت نکنند تا اجازه بدهند که دولت هم به وظایف خود به خوبی عمل کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.