ترقی:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پایمردی نسبت به انقلاب است

۱۹ام بهمن ،

292-9.jpg

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایمردی ملت ایران را نسبت به انقلاب اسلامی به اثبات می‌رساند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با مورد توجه قرار دادن ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با توجه به توطئه‌هایی که استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ما طراحی کرده‌اند، هم‌چنین استراتژی تازهی که برای فشار به ایران از طرق گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و روانی دنبال می‌کنند، حضور در این راهپیمایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: یقینا حضور گسترده‌ی مردم در این روز نقش بسیار موثری در خنثی کردن نقشه‌های تازه آمریکا و استکبار جهانی علیه ملت ما خواهد داشت و پایمردی ملت ایران را نسبت به انقلاب اسلامی به اثبات می‌رساند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم مصر در دومین سال انقلابشان شاهد نفوذ عوامل اسراییل و آمریکا و ضدانقلاب در داخل کشورشان می باشند و حفظ این انقلاب برایشان مشکل شده است، ملت ایران با حضور گسترده‌ی خود دستاوردها و اصول انقلاب اسلامی را به ایشان نشان می‌دهد.

ترقی گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند اثبات کند که پیشرفت‌های علمی، صنعتی، تکنولوژی و اقتصادی و سیاسی ملت ایران مورد حمایت قاطبه ملت ایران است. بنابراین می‌توان گفت به عللی چون توطئه‌ی تازه آمریکا علیه ایران، هم‌چنین توطئه‌ی آمریکا و غرب در رابطه با فلسطین و توطئه‌هایی که با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ما طراحی شده است، حضور گسترده در این روز با اهمیت قلمداد می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.