ترقی: ائتلاف حدادعادل با قالیباف و ولایتی مورد گلایه جبهه پایداری قرار گرفته است

۳۰م آذر ،

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شرایط برای گزینه های ریاست جمهوری با گزینه های مجلس تفاوت قابل ملاحظه ای دارد زیرا در مجلس نیازی نیست اشخاص و شخصیت های مطرح برای احراز پست نمایندگی سابقه کار اجرایی داشته باشند اما برای پست ریاست جمهوری اگر فردی نامزد شود که هیچ سابقه اجرایی و توانایی کار اجرایی نداشته باشد و در این حوزه آزمایشی نداده باشد جایگاه و موقعیت خود را در عرصه سیاسی از دست می دهد. لذا با توجه به اینکه جبهه پایداری به یک جریان عملگرا همراه با رعایت ارزش​ها و مبانی انقلاب معروف است بهترین گزینه آن در بین عناصری که وجود دارند به نظر می رسد همان آقای حداد عادل باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه حدادعادل با ولایتی و قالیباف تفاهم کرده و اگر چه به نظر می رسد این تفاهم مورد گلایه جبهه پایداری قرار گرفته، اما از آنجایی که به لحاظ شرایط و موقعیت این گزینه می تواند وحدت اصولگرایان را حفظ کند و قطعا جبهه پایداری را به نقطه نظرات و اهدافی که دنبال می کند برساند؛ لذا به نظر می رسد مجموعه جبهه پایداری یعنی هم طیف قم و هم طیف تهران این گزینه را بهترین گزینه تلقی کنند .

ترقی مطرح بودن گزینه هایی چون لنکرانی و سعید جلیلی در جبهه پایداری را برای استفاده در کابینه دولت آینده دانست و تصریح کرد: با مطرح شدن این اشخاص زمینه حضورشان در تیم دولت آینده فراهم می شود .

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آرایش سیاسی کشور به گونه ای است که عدم انسجام جبهه پایداری می تواند در آینده به زیان موقعیت سیاسی این جبهه تمام شود. از این رو بنده معتقدم پایداری ها از برخی خواسته های خود کوتاه بیایند و در جهت حفظ انسجام خودشان تلاش کنند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.