ترکیبهای دلنشین رنگ دراتاق خواب

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

فضاهای تنگ و کوچک مانند این اتاق خواب زیبا، زمانی که با رنگ‌های روشن دکوراسیون شوند، بزرگ‌تر و وسیع‌تر جلوه می‌کنند. البته درهای آینه‌ای بزرگ موجود در این فضا، ضمن آنکه باعث بزرگتر نشان دادن اتاق شده، تاثیر رنگ‌های استفاده شده در دکوراسیون را نیز بیشتر کرده است. در این دکوراسیون، از رنگی ملایم به عنوان رنگ زمینه برای دیوارها، سقف و کف استفاده شده و سپس با کمک رنگ‌های زنده‌تر و متضاد، به دکوراسیون فضا عمق داده شده است. تضادی که بین رنگ نارنجی و ارغوانی پرده و روتختی در این دکوراسیون وجود دارد، عمق و جذابیت بیشتری را برای فضا تامین کرده است.

حالات دیگر از ترکیب‌های رنگی مناسب برای این فضا:

۱٫ رنگ‌های سرد از قبیل سبز و سبز-آبی که در این دکوراسیون استفاده شده، حال و هوایی آرام و در عین حال جذاب به فضا داده است. همچنین هماهنگ کردن رنگ سقف با یکی از لایه‌های پرده، سبب شده دکوراسیون فضا جلوه‌ای متحد به خود بگیرد.

۲٫ استفاده از طیفی هماهنگ از رنگ صورتی، روشنایی خورشید را به این اتاق خواب آورده است. همچنین رنگ کردن بخش فوقانی دیوارها با صورتی روشن‌، سبب شده نگاه‌ها به سمت بالا هدایت شود و کوچکی اتاق به چشم نیاید.

۳٫ در نظر گرفتن رنگی تیره برای کف و همچنین قسمت پایین دیوارها، چشم‌ها را به سمت فضای بالا هدایت می‌کند و فضای بازتری را جلوی چشم به وجود می‌آورد.

۴٫ در این حالت رنگ‌های خنثی در وسعت بخشیدن به این فضا سنگ تمام گذاشته‌اند. همچنین وجود تضاد رنگی به مقدار کافی، از سادگی بیش از حد و بی‌روح به نظر رسیدن فضا جلوگیری کرده است.

۵٫ بهره گیری از رنگ‌های ملایم و روشن، بر دلباز شدن فضا تاثیر گذاشته‌اند، در حالی که استفاده از رنگ نارنجی تیره‌تر، به دکوراسیون این فضا عمق بخشیده است.

۶٫ رنگ زرد و گرمی که به عنوان رنگ اصلی برای دکوراسیون این فضا استفاده شده، اتاق را غرق در روشنایی کرده و بر وسعت فضا افزوده است.

۷٫ در این دکوراسیون، برای دیوارها از دو رنگ متضاد طوسی و هلویی استفاده شده که جذابیت زیادی به محیط داده است. همچنین استفاده از رنگ خاکستری تیره برای کفپوش، چشم‌ها را به سمت بالا سوق می‌دهد.

۸٫ در این حالت، ترکیبی گرم و دوست داشتنی را مشاهده می‌کنید؛ وجود رنگ کرم ملایم بر روی دیوار مقابل، سبب شده فضا دلبازتر و وسیع‌تر جلوه کند.

۹٫ این ترکیب رنگی طبیعی و خیالی، متشکل از سبز و طلایی روشن، سبب شده تا احساسی تسکین‌دهنده و خیال‌انگیز برای این اتاق خواب به وجود آید.

irantrack.com

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۴ مهر   مشاهده : ۲۰   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.