ترلان پروانه و دغدغه‌های جوانانه در زندگی مشترک یک زوج میانسال

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ترلان پروانه این روزها مشغول بازی در تازهترین ساخته روح الله حجازی در نقش دختری جوان با دغدغه های بسیاری در زندگی است.

ترلان پروانه بازیگر سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت کاریش گفت : در حدود بیست روزی است بازیم در فیلم ” زندگی مشترک یک زوج میانسال ” به کارگردانی روح الله حجازی آغاز شده است . فیلم یک درام اجتماعی در باره زندگی دو خانواده از طبقه متوسط است.
بازیگر ” نصف مال من ، نصف مال تو ” در باره نقشش در این فیلم گفت : در این فیلم نقش دختر نوجوانی به نام نگین را در خانواده حمید فرخ نژاد و حمید فرخ نژاد را بازی می نمایم . دختر نوجوانی که دغدغه های خاص خودش را دارد .

پروانه با اشاره به حضور یک تیم حرفه ای در تولید این فیلم تصریح نمود : هنگامه قاضیانی به عنوان یک بازیگر حرفه ای و با تجربه ای است که در بازی به من کمک های بسیاری انجام داد.

این بازیگر با اشاره به فیلمبرداری فیلم در تهران افزود : فیلمبرداری در تهران و در لوکیشنی در خیابان شریعتی ادامه دارد.

فیلم ” زندگی مشترک یک زوج میانسال ” روایت دو زوج میانسال است که با حضور در یک میهمانی اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد . پیمان قاسم خانی و ترانه علیدوستی به عنوان بازیگر ، روح الله حجازی و علی طالب آبادی به عنوان نویسنده ، هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری ، سعید ملکان طراح چهره پردازی، سارا سمیعی به عنوان طراح صحنه و لباس ، کارن همایون فر به عنوان سازنده موسیقی، سپیده عبدالوهاب به عنوان تدوینگر و امیر حسین قاسمی به عنوان صدابردار در این فیلم حضور دارند.

فیلم پیشی روح الله حجازی ” زندگی خصوصی آقا و خانم میم ” بعد از نمایش در جشنواره فیلم فجر با بازی مهتاب کرامتی ، ابراهیم حاتمی کیا و حمید فرخ نژاد هنوز مجال اکران عمومی را پیدا نکرده است
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. asal:

    امیدوارم خوشبخت بشن.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.