ترم تابستانی در دانشگاه ها اجباری نیست

جام جم آنلاین: مـــــــدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: برگزاری ترم تابستــانی در دانشگاه ها اجباری نیست و دانشگاه ها می توانند با بررسی شرایط خود برای برگزاری این ترم اقدام کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ سعید قدیمی با اعلام این که ضوابط و زمان بندی ترم تابستانی به دانشگاه ها ابلاغ شده است افزود: تعدادی از دانشگاه ها با ارائه تعدادی از واحدهای درسی که غالبا واحدهای عمومی است به برگزاری این ترم اقـــــدام می کنند و دانشجویانی که در شرایط خاص و اضطرار قرار دارند می توانند از این فــــــرصت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: به دانشجویان توصیه می شود در ترم های مهر و بهمن برای انتخاب واحدهای درسی خود اقدام کنند زیرا به علت مرخصی اعضای هیئت علمی در فصل تابستان و کارهای عمرانی در تعداد کمی از دانشگاه ها امکان برگزاری ترم تحصیلی تابستانی وجود دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویانی که ضرورت دارد در تــــــرم تابستانی شرکت کنند می توانند در دانشگاه هایی که این ترم را برگزار می کنند به عنوان دانشجوی میهمان ثبت نام کنند و دروس خود را بگذرانند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.