ترور احمدی روشن بیانگر استیصال دشمنان در قبال پیشرفت‌های ایران بود

۲۱م دیماه ،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: ترور مصطفی احمدی روشن حاکی از استیصال و درماندگی دشمنان از پیشرفت و فناوری جمهوری اسلامی ایران بود.

کامران زارعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با  گرامیداشت سالروز ترور شهید مصطفی احمدی روشن اظهار داشت: دشمنان برای توقف پیشرفت‌های نظام اسلامی هر گونه رفتار غیراخلاقی را برای خود مباح می‌دانند.

 وی ادامه داد:‌ عدم توفیق دشمن در دستیابی به اهداف ضد ایرانی اعم از تحریم و تهدید، سبب شده تا‌ آمریکا و صهیونیست اهدف خود را در حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای دنبال کنند.

زارعی با اشاره به وظیفه مسئولین مربوطه در حفظ جان دانشمندان کشورمان تصریح کرد: از نهادهای امنیتی توقع داریم همان طور که تا اکنون در تثبیت امنیت و ثبات داخلی موفق بودند همچنان از جان مسئولان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان نیز حفاظت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ترور مصطفی احمدی روشن نشاندهنده استیصال و درماندگی دشمنان از پیشرفت و فناوری جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال دانشجویی در ادامه  با بیان اینکه  این ترورها فاقد ارزش عملیاتی ترور کور است افزود: این اوج استیصال دشمنان است که نتوانسته‌اند در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کنند و در نتیجه به چنین اعمال شرمین و ننگینی روی می‌آورند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.