ترور خبرنگاران توطئه رژیم صهیونیستی است

عضو شورای ملی اطلاع رسانی لبنان، ترور خبرنگاران را بخشی از توطئه تروریستی رژیم صهیونیستی برای نابودی دولت سوریه دانست.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، غالب قندیل  اظهار داشت: عاملان این توطئه به سرکردگی آمریکا، پایگاهی برای تجاوز رسانه ای پایه گذاری کردند که جایگاه نخست آن را به سوریه اختصاص دادند و کار خود را با جعل اخبار دروغین و شایعه پردازی آغاز کردند و به جریان سازی پرداختند اما همه این تلاش ها به شکست انجامید و علت آن مقاومت رسانه های ملی سوری و رسانه های مقاومت در منطقه بود.

وی با اشاره به زخمی شدن حسین مرتضی خبرنگار العالم در سوریه، گفت: حسین مرتضی از کسانی است که در پوشش خبری وقایع و پرده برداشتن از دروغ پردازی ها و پیگیری شایعات و اثبات جعلی بودن آن ها نقش مهمی ایفا کرد و این دومین بار است که توسط تروریست های مسلح هدف قرار می گیرد.

عضو شورای ملی اطلاع رسانی در لبنان تاکید کرد: شبکه العالم، رسالت رسانه ای خود را در خدمت به حقیقت ایفا می کند و در این راه به مسائل ملت ها و کشورهای منطقه پایبند است. در این میان باید به  مایا ناصر  خبرنگار شهید شبکه پرس تی وی نیز که امروز به ضرب گلوله تروریست های مسلح جام شهادت نوشید، به دیده تجلیل و قدردانی بنگریم.

وی سپس با اشاره به دخالت های آشکار آمریکا در امور سوریه خاطر نشان کرد: سوریه، گرفتار تجاوزی خارجی به سرکردگی آمریکا است که اتاق عملیات آن در اراضی ترکیه مستقر است.

غالب قندیل تاکید کرد: ژنرال دیوید پترائوس به همراه هیئت ستادی سازمان سیا به ترکیه رفت و افسرانی را منصوب کرد و به آن ها در خصوص اداره مناطق سوریه و سامان دهی گروه های تروریستی در داخل این کشور، مسئولیت هایی محول کرد. مخالفان مسلح که در سوریه فعال هستند، در واقع ابزار تجاوز بیگانگان به سوریه هستند. عملیاتی که امروز در دمشق اتفاق افتاد یکی از نمونه های عملیاتی است که با مدیریت آمریکا تحقق یافت و مشابه عملیات انفجار دفتر امنیت ملی سوریه بود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.