ترور دانشمندان اراده جوانان را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان کرد

۲۱م دیماه ،

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان گفت: دشمنان به سبب اینکه تحمل دستاوردهای علمی و این همه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، ناگزیر دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، غافل از اینکه این حرکات عزم و اراده جوانان ایرانی را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان خواهد کرد.

محسن اصلی پور در گفتگو  با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالگرد ترور مصطفی احمدی روشن اظهارداشت: تروریسم اقدامی مذموم و نشانه  ناتوانی یک کشور است و قطعا حذف فیزیکی و ترور شخصیت‌ها هرگز نشانه اقتدار و قوت دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیست.

وی ادامه داد: این ترورهای کور زیر لوای شعارهای فریبنده دموکراسی و دفاع از حقوق بشر انجام می‌شود و جا دارد جامعه جهانی خصوصا سازمان ملل برای یکبار هم که شده قاطعانه موضع‌گیری کند.

اصلی پور با بیان اینکه ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای نشانه درماندگی دشمنان و شکست آن‌ها در ماراتن‌های علمی و فناوری است افزود: دشمنان به سبب اینکه تحمل دستاوردهای علمی و این همه پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند، ناگزیر دست به اقدامات تروریستی و ابلهانه می‌زنند، غافل از اینکه این حرکات مذبوحانه عزم و اراده جوانان ایرانی را برای فتح قله‌های پیشرفت دوچندان خواهد کرد.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه هیچ عزمی برای محکوم کردن از سوی سازمان ملل متحد در ترور دانشمندان هسته‌ای وجود ندارد گفت: برخی از کشورها  قصد دارند تا سایر کشورها را از فناورهای هسته‌ای که حق طبیعی آنها است محروم کنند و به این دلیل حتی دست به حذف فیزیکی دانشمندان و متخصصان می‌زنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه همدان خطاب به آمریکا و حامیانش خاطرنشان کرد: این اقدامات ناپسند و ناجوانمردانه ذره‌ای در انگیزه و عزم راسخ ملت ایران برای فتح قله‌های بلند علمی، خللی ایجاد نخواهد کرد.
 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.