ترور دانشمندان هسته‌ای سدی برای پیشرفت علمی ایران اسلامی نیست

۰۹م آذر ،

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس گفت: غرب و رژیم غاصب صهیونیستی با ملاحظه شکست پروژه‌های ضد ایرانی خود متوسل به سخیف‌ترین راه یعنی ترور دانشمندان شدند تا از این طریق بتوانند سدی برسر راه پیشرفت دانشمندان علمی ما ایجاد کنند.

علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به دومین سالگرد شهادت مجید شهریاری اظهارداشت: طی ۳۳سال انقلاب اسلامی غرب و رژیم صهیونیستی همواره با توسل به حربه‌های مختلف مانند فتنه، ترور دانشمندان و اعمال تحریم‌های اقتصادی نسبت به کشورمان تنها درصدد ضربه زدن به نظام و فعالیت‌های کشورمان گام برداشته اند.

وی با تأکید براستقلال و عدم وابستگی جمهوری اسلامی به غرب ادامه داد: غرب و رژیم صهیونیستی همواره از مستقل بودن ایران  می‌هراسند، لذا کشورمان به جهانیان اثبات کرده که که می‌تواند با اقدامات وقیحانه غرب برخورد و با عدم وابستگی به آمریکا راه پیشرفت و ترقی را طی کند و سربلند و عزتمند بماند.

 جمشیدی در ادامه افزود: غرب و رژیم غاصب صهیونیستی با ملاحظه شکست خود در اعمال تحریم‌های اقتصادی به کشورمان متوسل به سخیف‌ترین راه یعنی ترور دانشمندان شدند تا از این طریق بتوانند سدی برسر راه پیشرفت دانشمندان علمی ما ایجاد کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: پیشرفت‌های روز افزون کشورمان سبب بروز چنین اقداماتی از سوی غرب شده است و کشورهایی که مدعی حقوق بشر می باشند در برابر این جنایات متاسفانه  سکوت می‌کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس  با اشاره به اهمیت صیانت از دانشمندان هسته‌ای کشورمان خاطر نشان کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهد شهیدانی همانند مجید شهریاری خونشان پایمال شود چرا که پیشرفت در زمینه سیاسی، فرهنگی و دینی و ارتقاء و تعالی ملت در حوزه های علمی همگی ثمرات خون شهدای کشورمان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.