«ترور فرمانده سپاه» نسخه هالیوود برای برقراری رابطه ایران و آمریکا +فیلم

فروردین ۱۴۰۳

موج اهانت و تهدید به مسؤولان کشورمان در سریال مشهور آمریکایی ادامه دارد و این بی شرمی به جایی رسیده است که رسما سخن از ضرورت ترور فرمانده سپاه پاسداران به میان آمده است.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، در تازه ترین این اقدامات، سریال آمریکایی هوم‌ لند (Homeland) که در رسانه های غربی به عنوان سریال محبوب “باراک اوباما” رییس جمهور آمریکا مشهور شده، از آنجا در کشورمان مشهور شد که در قسمت پنجم از فصل سوم خود ، یک ایرانی با نام مستعار (Zarin)  را وارد خود کرد.


جوادی معاون سازمان اطلاعات ایران با اسم مستعار زرین در هوملند

این نام بسیار شبیه نام وزیر خارجه ایران دکتر ظریف( zarif) است و تنها یک حرف با نام فامیلی وی تفاوت دارد. زرین نام مستعار فردی به نام “مجید جوادی” است که قبلا از نام ناصر حجازی هم به عنوان نام مستعار استفاده کرده بود و همین مسئله با اعتراض و تاسف خانواده و هواداران پر شمار دروازه بان اسطوره ای کشورمان همراه شد.

“مجید جوادی” در این سریال یکی از فرماندهان سپاه پاسداران و معاون رییس اطلاعات کشورمان معرفی می‌شود که در انفجار مقر سازمان سیا در آمریکا نقش اصلی را بر عهده دارد.

نکته عجیب این است که در این سریال مشخص می گردد که زرین پیش‌ تر مأمور ساواک بوده و با آمریکایی‌ها تعامل داشته است و با قتل ۴ مخبر سیا در ایران(در زمان انقلاب)، خود را در دستگاه اطلاعاتی پس از انقلاب محبوب می کند و در حال حاضر معاون فرمانده سپاه پاسدارن ایران است.

در ادامه بخش های هوملند که به تازگی روی آنتن رفته است، مسئولان سیا از فردی آمریکایی که متهم به انفجار مقر سیا است اما به واقع در این داستان بازی خورده و نقشی در این ترور نداشته، می خواهند از مرز عراق و با کمک القاعده وارد ایران شده و تقاضای پناهندگی کند.

از آنجایی که در افکار عمومی این فرد مسئول اصلی ترور معرفی شده به کمک “جوادی” به دیدار فرمانده سپاه که اسم  “دارنیش اکبری” برای آن انتخاب شده، رفته و آنجا برای اعاده حیثیت خود در افکار عمومی آمریکا، فرمانده سپاه پاسداران ایران را ترور کند .

در این بخش های تازه سریال آمریکایی، برای وارد کردن نیروی نفوذی خود به ایران، جوادی را در یک تله گرفتار می کنند و با رو کردن اختلاس ۴۵ میلیون دلاری او از ایران و دستگیری او پس از قتل همسر خیانتکارش! در امریکا، او را وادار به همکاری با دولت آمریکا در این نقشه می کنند.

سازمان سیا سپس با توجیه معشوقه نیرویی که قرار است به عنوان نفوذی وارد ایران شود، تاکید می کنند که ترور «دارنیش اکبری» فرمانده سپاه پاسداران ایران به عنوان بزرگترین مانع صلح در جهان(!) سبب می گردد نیروی همکار با سیا یعنی جوادی به ریاست سپاه پاسداران برسد و ضمن آنکه یک فرد معتمد ایالات متحده کنترل دستگاه امنیتی ایران را بر عهده می گیرد، امکان مذاکره و گفتگوی ایران و آمریکا پس از ۳۰ سال فراهم می گردد!

به گزارش ممتاز نیوز، اگرچه تهمت ها و جعلیاتی که دربارهٔ ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سریال به افکار عمومی غرب ارائه می گردد، آنقدر سخیف و بی ارزش است که نیازی به پاسخگویی ندارد اما فرض کنید اگر در یک سریال ایرانی، سخن از ترور یک مسئول ارشد دولت یا ارتش آمریکا مطرح می شد، چه واکنشی از سوی رسانه ها و مسئولان غربی به همراه داشت و چه اتهاماتی به مردم کشورمان وارد می شد؟!


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. reza-srm:

    وقتی سیاست خارجی حسن روحانی و محمدجواد ظریف باعث شد اول سوریه خلع سلاح شیمیائی شود و بعد ایران داشتن تکنولوژی هسته محروم شود تا ۴ سال دیگر فرمانده سپاه و همه مردم اسیر می شوند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.