ترور یکی ار فرماندهان سپاه

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

سایت تلگراف می نویسد منابع غربی خبر کشته شدن مجتبی احمدی را در دست بررسی دارند و این احتمال وجود دارد که قتل او با اتهامات حملات سایبری ایران علیه کشور های غربی مرتبط باشد.

  در حالی که دو روز از خبر کشته شدن مجتبی احمدی، از اشخاص سپاه پاسداران می‌گذرد پایگاه اینترنتی روزنامه “تلگراف” انگلیس اعلام کرد این فرد فرمانده ستاد جنگ سایبری ایران بوده و در شهر کرج ترور شده است.

سایت “رادیو زمانه”  در ادامه این خبر می نویسد:

پیش از این پایگاه اینترنتی البرز در ایران برای اولین بار خبر کشته شدن مجتبی واحدی را منتشر کرده و از وی به‌عنوان یکی از “مأموران زبده سپاه” که در “یکی از حوزه‌های حساس” سپاه در استان البرز فعالیت می‌کرد، نام برده بود.

 

تلگراف با استناد به صفحه فیسبوک فرماندهی ارتش سایبری ایران نوشته مجتبی احمدی یکتن از فرماندهان جنگ سایبری ایران بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی “سپاه استانی امام حسن” در کرج از این موضوع به عنوان “حادثه ناگوار برای یکی از کارکنان سپاه ” یاد کرده  و اعلام کرده است “موضوع در حال بررسی است و سبب اصلی اتفاق و انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است.”

سایت تلگراف می نویسد منابع غربی خبر کشته شدن مجتبی احمدی را در دست بررسی دارند و این احتمال وجود دارد که قتل او با اتهامات حملات سایبری ایران علیه کشور های غربی مرتبط باشد.

تلگراف همچنین نوشته است این احتمال وجود دارد که قتل وی با اتهامات حملات سایبری ایران علیه کشورهای غربی مرتبط باشد.

 

به گزارش تلگراف، از سال ٢٠٠٧ تا کنون پنج تن از دانشمندان اتمی ایران در رابطه با پرونده اتمی این کشور به قتل رسیده اند.

روابط عمومی سپاه پاسداران استان البرز اعلام کرده است چگونگی کشته شدن مجتبی احمدی در دست بررسی است و هنوز از سبب اصلی این اتفاق و انگیزه ضارب یا ضاربان اطلاعی در دست نیست .

در این اطلاعیه آمده است: جزئیات دقیق و تکمیلی اتفاق در اسرع وقت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به اطلاع عموم  خواهد رسید.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.