ترویج فرهنگ “ورزش” در افزایش “بهروری” کار موثر است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانها گفت: هدف اصلی پرداختن به امر ورزش ارتقاء بهره‌وری و فرهنگ کار در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)؛ «علی یزدانی» در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات جام‌ دهه فجر در رشته‌های «دارت» و «تنیس روی میز» در سطح بانوان و آقایان شاغل ستاد وزارتخانه با بیان این مطلب، افزود: ایجاد محیط شاداب در داخل مجموعه‌های کاری همچون ارتقای بهره‌وری در داخل سازمانها با پرداختن به امر ورزش در سطح معمولی و قهرمانی میسر می‌شود.
 
به گفته یزدانی؛ شورای نظارت بر انجام مسابقات ورزشی می‌بایست ضمن دارا بودن تخصص‌های فنی لازم از آمادگی جسمانی لازم برخوردار بوده تا بتوانند به خوبی فضای رقابتی را بوجود آورند.
 
وی در ادامه یادآور شد: یکی از کارگروه‌های مهم متشکله توسط مرکز نوسازی ، تشکیل کارگروه ورزش می‌باشد که در اتاق فکر ایجادی پیشنهادات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات ورزشی و جذب حداکثری کارکنان وزارتخانه به امر ورزش را ارائه می‌نمایند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پرداختن به امر ورزش تنها مختص ستاد وزارتخانه نبوده بلکه می‌بایست در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها نیز به طور جد بر روی آن برنامه‌ریزی بر حسب نیاز کارکنان موجود داشته باشند.
 
  وی در ادامه تصریح کرد: تدوین تقویم زمانبندی شده برای اجرای مسابقات و برنامه‌های ورزشی متناسب با نیازها و علاقه‌مندی‌های کارکنان وزارتخانه امری ضروری است که می‌بایست طی نشست‌های تخصصی ورزشی با معاونت‌ها صورت پذیرد.
 
یزدانی یادآور شد: بنا به فراخور توانمندی و بظاعت تدارکات لازم برای برگزاری مسابقات می‌بایست در سطح وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور به موضوع ورزش پرداخته شود.
 
معاون توسعه مدیریت منابع و امور استانها در ادامه یادآور شد: طی مذاکراتی که با مشاور امور بانوان وزیر صنعت، معدن و تجارت شده است پرداختن به امر ورزش بانوان همچنین خانواده‌ها نیز از موضوعاتی است که دنبال می شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.