تری: انتظار نداشتم به من بگویند نژاد پرست

به نقل از گاردین، در جریان دیدار فصل پیش چلسی و کوئینز پارک رنجرز جان تری و انتن فردیناند با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. در پایان بازی فردیناند مدعی شد تری به او توهین نژاد پرستانه کرده و از سوی دیگر تری این موضوع را به شدت رد کرد.

تری در این مورد گفت: من در دوران فوتبالم، چه در زمین و چه در خارج از زمین اسامی و القاب زیادی داشته‌ام ولی واژه “نژاد پرست” چیزی است که به هیچ وجه نمی‌توانم با آن کنار بیایم. انتظار این موضوع را نداشتم. به همین دلیل نتوانستم تاب بیاورم. دوست ندارم انتن فردیناند این حرف‌ها را در مورد من یا هر کس دیگری بر زبان بیاورد. چیزهایی که او می‌گوید به هیچ وجه جزیی از شخصیت من نیست.

وی افزود: پیش از این هیچ گاه به چنین چیزی متهم نشده بودم. پیش از آنکه ورزشگاه را ترک کنم، دوست داشتم در این خصوص همه چیز روشن شود ولی این طور نشد. اکنون از اینکه می‌بینم همه در این مورد صحبت می‌کنند ناراحت هستم و غافلگیر شده‌ام. اگر می‌خواستم چیزی به فردیناند بگویم، دستم را جلوی دهانم می‌گرفتم و به آرامی در گوش وی می‌گفتم.

از شواهد این گونه بر می‌آید که تری همه چیز در این زمینه را رد کرده ولی اگر گناه‌کار شناخته شود، ۲۵۰۰ پوند جریمه خواهد شد که بیشترین میزان جریمه خواهد بود.

دادگاه وی همچنان ادامه دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.