ترکیه میزبان دومین کنگره بین‌المللی کودک و رسانه می‌شود

تی.آر.تی تلویزیون دولتی کشور ترکیه، میزبانی دومین کنگره‌ بین‌المللی کودک و رسانه را برعهده گرفت.

به گزارش هنرآنلاین، دومین کنگره بین‌المللی کودک و رسانه ۱۶ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ به میزبانی تی.آر.تی شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی ترکیه، برپا می‌شود.

این اتفاق رسانه‌ای با همکاری دپارتمان آموزشی تی.آر.تی و شبکه کودک ترکیه در شهر ازمیر، میزبان شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشورهای جهان خواهد بود.

در این کنگره‌ی سه روزه ورک‌شاپ‌های متعددی برگزار می‌شود، محققان نتایج تحقیقات خود را ارائه می‌کنند و متخصصان حوزه‌ رسانه به سخنرانی می‌پردازند. محتوای برنامه‌های سرگرمی‌، آموزشی،‌ بهداشتی‌، مذهبی و … ویژه‌ی کودکان در کنگره‌ی آتی ترکیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیش از ۴۰ سخنران متخصص از کشورهای آمریکا،‌ کانادا‌، استرالیا‌، انگلیس‌، ایتالیا،‌ فرانسه،‌ هلند‌، مجارستان‌، جمهوری چک‌، کره جنوبی و آفریقای جنوبی در این اتفاق فرهنگی هنری حضور خواهند داشت و دستاوردهای خود را در زمینه‌ی برنامه‌سازی مدرن برای کودکان ارائه می‌کنند.

به گزارش ای.بی.یو،‌ ورک‌شاپ‌های این کنگره روی آثار انیمیشنی، ‌فیلم‌های کوتاه، بازی‌ها و برنامه‌های آموزشی تمرکز خواهد داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره می‌توانند از طریق وب‌سایت تی.آر.تی به آدرس اینترنتی gonca.igrek@trt.net.tv ثبت نام به عمل آورند.
 

انتهای پیام/۳۴
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.